Followers

Tuesday, April 19, 2011

~ yeah...aku dah pandai wat print screen...huhuhu ~

Assalamualaikum...hehehe..
petang ni aku suka sangat...hilang segala problem yang ada..hahaha..
gaya macam dapat duit berjuta kan??
aku hepi sebab aku dah pandai wat print screen...apa?? ketinggalan zaman??
tu lah pasal...tengok blog orang lain best jer...aku nak gak wat bende tu..hehehe..aku berjaya...HEPI!!!!!

tq kat SAHABAT BLOGGER....bab kat sini lah aku berkomen- komen dengan bloggers lain..
mintak tolong..hehehe..malu bertanya, sesat jalan...

huhuhu..hepi sangat nie....1st print screen yang aku wat???
sat naaaa........:)))....senyum melebar nie....

yeah..ni lah benda 1st aku wat..huhuhu...

 sebagai tanda PENGHARGAAN...aku nak share dengan anda semua lah...komen- komen kami nie..huhu..
mereka sungguh BERUSAHA membantu aku...TERIMA KASIH semua....





hehehe...best kan?? pas ni lau ade pape ag...leh lah mintak tolong ag..boleh kan??
BEST!!!!!!!!!!!!

nota kaki:- lepas ni jangan tanya lah kenapa semua benda aku nak print screen..hahaha..maklum lah..dah pandai buat....:)

TQ sudi BACA..
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.