Followers

Thursday, August 11, 2011

~ putus cinta?? TIPS !!!! ~

pagi ni aku putus cinta!!! amek kau...statement tak leh blah...iyer lah, entri sebelum nie kan aku KAPEL LEBIH DARI SATU..aper?? tak baca lagi?? cepat- cepat gi baca..aku tunggu nie..huhu...dah?? ok....sambung entri ni plak...

sebelum tu, mesti si pembenci yang kapel 18 orang dalam satu masa tu menghina aku lagi ~ eleh minah nie, semalam wat entri KAPEL LEBIH DARI SATU, hari ni nak wat tips putus cinta plak..macam bagus jer...sekeh kang...~ kata pembenci itu kepada iera zakaria...

yelah..dah kapel sampai 18 orang, takkan nak kawin semua sekali kot..mesti lah kene putus kan?? ishh...isshh...kira banyak kali lah kene putus cinta yer?? mau bergelen- gelen air mata...huhu...cian..:(

tak kira..nak share jugak..sebab pagi nie aku putus cinta !!!


  • buang je ape- ape yang berkaitan dengan si dia
tak kira lah..mesej yang dah bertahun korang simpan, gambar, no.telefon dia..apa- apa yang berkaitan dengan si dia lah..buang jer...kepada yang ada hanset satu untuk setiap kapel tu, aku saran kan korang buang je terus hanset tu..nanti tak lah timbul isu korang nangis bila tengok hanset tu...kan??

buang segalanya?? termasuklah barang- barang yang si dia bagi..tapi kalau agak- agak di buang semua barangan tu membuatkan korang tingal sehelai sepinggang, aku rasa tak payah lah buang..simpan je lah..:P



  • jangan dengar lagu sedih
ceh..ceh...dengar lagu tangkap leleh punya nie..sampai leleh air mata, air hidung semua nie..kononnya nak mengenang cinta lama..aahhh...tak der makna nya..memang lah sedih..tapi sabar...takkan kita jer nak nangis?? ntah- ntah si dia tengah sedap tido...ok..aku taip KITA ek?? hahaha...bermakna termasuk aku lah tu..lalala....

  • cari je yang lain
hahaha..ni paling aku suka..best lah kan?? dapat kapel baru..lalala..tak nak komen banyak- banyak...nak gi cari kapel baru...:p

  • makan, makan dan makan
ade setengah orang yang mengalami masalah ni..lagi makan hati, lagi terasa nak penuhkan perut..hahaha..macam aku lah...kalau makan tu boleh membuatkan perasaan korang lega, buat lah..apa salahnye...lagipun kan baru lepas putus cinta..tak der sape nak kisah kalau korang gemuk pon..hahaha...jahat lah aku nie...*abai kan tips nie*  :p

  • ingatlah ALLAH SWT sentiasa di sisi kita

iera:- simpan semua mesej...senang dijadikan buktinya nanti :))

13 comments:

  1. cool lah... slalu jmp blogger gul mst cerita betapa susahnya nak move on lepas clash... serius ni semua sy bt ms clash... sgt berkesan... hahaha

    -pengakuan ikhlas-

    ReplyDelete
  2. @ ku...nangis nanti mata bengkak..nt ibu tny..hehehe..

    @ rudy...bagus..lepas ni tak risau kalau clash lagi..hehe...

    ReplyDelete
  3. LOL! Ahaha. Tak payah le couple couple. Kawan ramai ramai je sudah. Cari partner nak geli geli.

    Couple ni commitment sangat lah. Menyusahkan hidup ekceli. Huu.

    Nak loving lovig,baik tunggu kahwin nanti. Loving sepuas hati to the max ;)

    ReplyDelete
  4. rilex dulu....jangan couple lain...rilex setahun due yeah....tabahkan hati mu itu yeah

    ReplyDelete
  5. @ kucing yang comey...sy tak putus cinta tau..tips berdasarkan pengalaman...kawan2 dan iera jugak.heheh...

    @ PakPis...baik..tak cari lain dah..hehehe...

    ReplyDelete
  6. oit! ang putus cinta ka? biaq betik?

    ReplyDelete
  7. Iera...Come on babe

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.