Followers

Saturday, December 17, 2011

~ macam-macam bende tepek kat muka...nak cantek kan?? ~

aku memang sangat-sangat lah bermasalah dengan muka ni...nak kata tak lawa, bukan tak lawa langsung....comel tu ada lah sikit..huhu..ayat tak nak kalah tu....so, aku rasa dah bermacam-macam benda yang aku tepek kat muka aku ni..dengan harapan muka aku ni akan terhindar daripada pertumbuhan jerawat yang sering bermaharajalela ni...huhu...

yang paling terbaru...aku da mula gunakan produk Safi Rania Gold...selain nak dapat muka yang jauh daripada masalah jerawat..aku guna kan produk ni sebab dengan harapan dapat lah jadi jelita macam duta produk tu..Rozita Che Wan...huhuhu..nak teros jelita tau...tak nak kalah ni..huhu...

aku tak lah guna kan semua produk Safi Rania Gold tu...nak beli semua memang laaaaaaa tak mampu..so aku eli mana yang perlui jer...aku beli gel pembersih wajah, scrub pembersih wajah, penyegar, serum dan juga krim siang...baru seminggu aku pakai produk ni..tak tau lagi apa hasil nya...aku harap muka aku akan ok lepas ni...tak larat la nak bertukar produk jer...cantek tak jugak...ttteeeettttt.....

nak cantek macam ni...huhu

selain produk Safi Rania Gold, aku juga guna Oxy10...untuk nyah kan jerawat daripada pipi aku yang makin tembam ni..adduuuhhh...pipi dah makin tembam...sebab aku makin kuat makan...tak reti-reti kenyang..nak kata bela hantu raya..tak der plak..huhu....macam dah lari topik jer..ok..sambung balik....

aku gunakan Oxy10 sebelum tido...tepek jer kat jerawat yang ngade-ngade nak tumbuh tu kan...huhu....

 selepas itu, ade seorang opismate memperkenalkan satu produk kat aku...produk menghilangkan parut jerawat..ermmmm....jerawat banyak..parut jerawat apa ntah lagi....so aku pon ikot la saranan die...tapi memang agak mencabar yer pakai bende ni...bau die...errmmmm...buat aku tak lena tydo...

 ni lah minyak nyer..nampak biasa kan..tapi bila dah pakai..baru tau luar biasa ke tak..bau nyer..ermm...Tuhan aje lah yang tahu...rasa macam ikan ditepek-tepek kat muka...so korang dapat imagine kan hanyir ke tak bau nyer...aduuuhhh...nak cantek punya pasal..kene tonyoh kat jalan tar pun sanggup...kan???


p/s:- jangan cantek muka jer..perangai kene cantek gak...
peringatan untuk diri sendiri jugeeeee....:))

4 comments:

  1. mcm2 produk wooo gune..hope nanti berkesan la ye..

    ReplyDelete
  2. @luqman zakaria

    tu la pasal...lau tak cantek gak, tak tau lah...huhuhu

    ReplyDelete
  3. katakan tidak kepada jerawat, katakan ya kepada kambing.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.