Followers

Monday, April 18, 2011

~ kalau lah SMS tu berNADA ~

Assalamualaikum.....
sekarang ni banyak abis kan masa berAcademic Writing...bile lah nak siap nyer..aku pon tak berapa nak pasti lah...tapi aku cube sedaya upaya untuk menyiapkan nya..hehehe...

SMS?? apa itu sms?? ermmm..tipu sangat kalau tak tau sms tu ape kan??
apa yang aku nak kongsi kan kat sini dengan kalian semua, bila kadang- kadang sms nie boleh buat kita bergaduh...apa sebab nya??

sebab SMS ni tak der tone...yelah...kita akan baca sms tu ikot nada kita...kita akan rasa sms tu macam si pengirim marah n maki- maki kita..padahal si pengirim tak bermaksud begitu pon...

sebab tu lah aku rasa, kalau lah ade tone untuk sms nie, mesti kita tak kan salah faham lagi kan??
sekarang ni kalau rasa- rasa nak bergurau kasar tu...aku mesti letak simbol :-), :p..dan lain- lain..
so si penerima pon tau lah yang kita nie tengah bergurau..bukan tengah marah- marah die...kan?kan?kan?

situasi ni pon kadang- kadang berlaku dekat aku gak...huhuhu...
kowg pon mesti penah lalui kan?? so apa pendapat kowg??


errmmm..tapi bukan kat sms jer..kadang- kadang aku rasa lau komen kat FB ade tone pon orait gak kan??hehehe...berangan aje aku nie.....

TQ sudi BACA
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.