Followers

Sunday, April 10, 2011

~ tempat JATUH lagi dikenang~

Assalamualaikum...
entri nie kira sambungan tuk entri Ibu tak nak rumah BESAR...hehehe...
entri ni aku nak share, aktiviti yang aku buat masa kat pahang tu.....

iyer...aku pergi tempat praktikal aku.....ermm...semua tu kenangan....seronok ader...sedih ader...takut pon ader...tapi aku tabah kan hati...dan aku sampai jugak tempat tersebut.....

excited memang lah..yelah..tempat kenangan kan..macam2 plak tu yang aku lalui kat sana..tapi aku tabah kan ati ni dan berharap trip kali ni selamat....

seronok sebab aku dapat jumpe staff kat sana...yang agak rapat dengan aku....EN ROSTAM...
dia nie kira bapak aku lah tyme kat sana...dia banyak bagi nasihat kat aku...banyak masalah aku kat sana dia yang tolong...TQ EN ROSTAM...

lepas tu..yang paling seronok mesti lah sebab dapat jumpe binatang kesayangan aku..hehehe...
tgk bawah..tgk bawah..bawah mane??
bawah nie lah...takkan bawah meja plak...hehehe...
tengok lah...aku nak tunjuk pic's nie..hehehe.....

hehehe....dah lama tak wat keje nie...
bagi makan gajah..
men lidah gajah...ari tu dapat bagi makan tebu kat PYAN...
dapat pegang lidah PYAN..
hehehe....
tak leh pegang lame2....
ramai yang tunggu turn nak bagi makan...

senyum lah PYAN...senyum..
:))

EN ROSTAM..heheh....

posing dulu pape hal pon...

Selamat Datang...

so sempat lah aku kenal staff baru kat tempat ni..tak lah baru sangat kot....

ehemm...ehemm...ni lah staff baru di tempat tu...
dah berpunya ke belom??
ntah lah...aku pon tak pasti..
tanya sendiri ek..lalala....

selain temapt di atas...kami gi Deerland plak...tengok binatang lagi..hehehe...aku SUKE !!! :))

meh mamam kentang meh....:))

alorh...alorh...cian nyer...
lapar sangat yer...

Add caption

ni lah MUDA...
dah besar dah die..hehehe....
unik kan dia nie?? leh jilat makan n air yg ade kat dada die..
ukt pengetahuan...MUDA minum air TWISTER...hahaha..
hebat!!!!

hari last kat temerloh...before balik shah alam..kami pergi perkampungan orang asli plak..tak jauh dari homestay tu..tak sempat punggung nak panas duduk dalam bas...dah sampai...hehehehe...

yang tgh ni bukan orang asli yer..
dia classmate aku..huhuhu...
i like to move it, move it...

ni pon bukan orang asli yer..huhu..

fotoGEDIK....

hahaha...hep.hep...
jangan salah...ni lecture aku....
so itu lah kisah trip aku pergi temerloh tu...best lah jugak sebab dapat jumpe kawan2 tyme praktikal dulu...
Barang yang lepas, jangan di kenang...huhuhu....

nota kaki:- tempat JATUH lagi dikenang.....
JATUH longkang...
JATUH dari gajah...
JATUH katil....ataupu....
JATUH CINTA??? 
no komen..huhuhu....











2 comments:

Komen anda dihargai.