Followers

Sunday, April 10, 2011

~ dah pandai kau sekarang ni yer!!! ~

Assalamualaikum....
yeah!!! aku dah semakin maju ke hadapan...berapa tapak?
usah di tanya...bertapak- tapak aku maju...:))

apa yang membuat aku maju?? iyer...sebab aku dengan selamber badak dan konfiden nyer..keluar dating dengan SI DIA dengan memakai......hep...hep...jangan pikir bukan2....

aku pakai sepit reben kat tudung....nak tengok?? gini lah gaya nyer....huhuhu...:))

nampak tu? nampak tak??
hehehe...

masa mula2 nak keluar dengan si dia pakai sepit ni, cuak gak..mana tau si dia halau suruh tukar ker..hehehe..
tapi tak kan lah sampai macam tu kan??
dan yang paling best...bila nak antar aku balik, before keluar kereta, si dia tanya.."nape tak beli sepit rama- rama??"..hehehe
so nampak di situ yang si dia pun mula berminat aku pakai sepit nie...

dalam hati aku??? yes!! yes!!! pas ni boleh beli banyak2 lagi..hehehe....

sebelum ni aku pernah menyuarakan isi hati aku ni, nak pakai sepit macam ni kat tudung..yelah..aku tengok orang lain pakai comey jer...aku nak comey macam mereka gak...hehe...

tapi macam2 alasan si dia bagi...seperti.."sayang kan dah 24tahun...kena lah matang sikit...."...alasan lain??
"macam budak kecik lah sayang..."..alasan lain lagi??.." sayang ni macam budak2...suka karton2...tak mau lah macam tu...boleh??"

dengan 'hasutan' roomate aku...aku beli jugak sepit tu dan pakai lah...hehehe.....
feedback positif diterima..maka dengan ini..boleh lah beli lagi...
YEAH!!!!!

TQ kepada KEKASIH HATI KU....


Kekasih hati ku...
*blushing* plak tibe2....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.