Followers

Monday, April 18, 2011

~ BILA APRIL ~

Assalamualaikum...
yeah!!! sekarang ni bulan april...bukan ape...genap setahun hubungan iera dengan SI DIA..
sekejap jer masa berlalu...so bila dengar lagu ni terus sengih sowg2..huhuhu

Bila April tiba
Hati mula berkata
Setahun lamanya
Perkenalan kita
Ku tanya padamu
Kapankah hatimu
Akan ku miliki
Selama abadi
Di April yang itu
Kau katakan padaku
Sabarlah menanti
Takkan lama lagi
Kau senyum bermakna
Padaku kau pinta
Berikanlah oh waktu
Kenalilah dirimu
Bila bila April
Aku menantimu, aku menantimu
Dan bila April, bila April
Dapatku pastikan, cintaku ini
Dan bila, bila April
Bibirku pasti akan bertanya
Kapankah kau milik ku..

harapan aku..semoga hubungan kamu kekal sehingga akhir hayat..insyaAllah...
aku hanya mampu berdoa yang terBAIK untuk hubungan kami.....

nota kaki:- 1st anniversary?? 25 April 2011....sama dengan tarikh besday aku...25 oktober....yeah!!!!!


FACEBOOK...hehehe....
tq bab mempertemukan aku ngan SI DIA... 


kini...AKU dan KAMU....
TQ sudi BACA...
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.