Followers

Tuesday, July 8, 2014

sepankebob & rastafonez

alhamdulillah..hari ni, 8 Julai 2014, genap sebulan aku menjadi tunang kepada Alif Mustapha...untuk pengetahuan korang, IncikTunang aku ni empunya blog RASTAFONEZ.BLOGSPOT.COM..

aku rasa dah lama dia tak update blog, tapi bila tengok blog picisan aku ni,die teruja kot..haha..ade gak die update blog die..dan aku? aku jarang nak tengok blog die, melainkan die tanya " awak ade tengok blog saya tak?"...so dari situ aku tau la dia ade update blog...haha...

ok..cukup pasal Incik Tunang...

genap sebulan...rasa macam baru semalam aku dirisik,baru semalam aku buat persiapan dan rasa baru semalam majlis pertunangan aku...sekejap je masa berlalu kan?

alhamdulillah...perjalanan majlis pertunangan aku berjalan dengan lancar...


sarung cincin merisik :)
senyum terok..



sarung cincin tunang...
senyum terok gilerr.. :)


neves gak ek nak bertunang...
neves tu ag terok dari nak tanya soklan kat Anwar Ibrahim...
hahahaha...


terima kasih kepada semua yang hadir ke Majlis Pertunangan Alif & Iera ni..
insyaAllah..kita jmp tyme Majlis Persandingan nanti yer...
LOVE :)


bersama bakal-bakal biras :)
seorang tak dapat hadir.. :(


bersama bakal mak mertua,bakal abang ipar dan bakal kakak ipar


bersama bakal-bakal anak buah..
korang dapat bayangkan tak aku kene spend berapa untuk duit raya nanti??
hahah...aku bakal MakChu mereka...hihi..:)

kawan baik aku sejak dari sekolah menengah..
tq Jaja n Yo 
LOVE..


kawan baik tyme buat diploma dulu..
tq Shawana...


kawan-kawan dari www.rakyatnews.my
terima kasih sebab hadir..
sedih sebab tak semua dapat datang :(


Alhamdulillah..selesai majlis pertunangan..
doakan kami ke jinjang pelamin yer..
terima kasih untuk segala sokongan yang diberikan...

p/s :- tak sabar nak tunggu album tunang...nanti aku kongsi ngan uolllsss ok..LOVE :)




0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.