Followers

Tuesday, April 19, 2011

"Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin"

Assalamualaikum....
hari ini aku semangat berblogging...so jumpe lah blog JEJAKA ini...ehemm...ehemmm...ensem?? boleh tahan....
bergaya?? boleh tahan..ermm..jangan tanya lagi..nanti tak boleh tahan..hahaha..gurau - gurau jer.....

iyer..ini lah JEJAKA yang aku maksud kan tadi..
nak join....klik SINI

kenapa JEJAKA INI perlu pilih aku sebagai bloglist??
sebab...aku belom kahwin..hahaha..ok..ok...bergurau jer...(gurau kasar ek??)
kenape ek??..nanti aku leh view blog dia selalu..huhu...leh komen- komen..
aku suka tengok header die....lawa!!!! nak jugak...JEJAKA INI..boleh tak tolong saya wat header yang cantik begitu..lalala....
apa lagi nak puji ek?? aku kene tengok blog dia selalu...baru lah dapat kenal die..even bukan secara live...
n indirectly, dpat lah tolong naik kn trafik masing-masing...kan??? chill :))

2 comments:

Komen anda dihargai.