Followers

Monday, April 11, 2011

~ kehidupan SEPASANG roti ~

Assalamualaikum.....
hari nie aku sangat2 lah busan..iyer..assignment sangat2 lah banyak nyer..namun, dengan hati yang kental dan jiwa yang tabah, aku pun update blog nie...hehehe...ish..ishh..ish...tak dapek aku nak bayang kan kalau aku tak der BerukBand ni...hari tu, adek kesayangan aku pinjam tiga hari pon, aku dah windu kat BerukBand nie...

ok..ok...aku rase aku dah melencong jauh sangat ni....aku nak tanya...anda- anda semua pernah tak tertengok, terbeli, ternampak, tercium..atau ter ter lagi lah...yang sewaktu dengan nya...ROTI PALSU tapi bau ROTI SEBENAR....

roti ni dah wujud lama...cuma aku nak kongsi dengan kalian semua...hehehe...
bila bau roti ni lama- lama...kita leh jadi gian tau...erm...segian mana?? aku pon tak berapa nak pasti..tapi memang gian...

aku lepas beli roti ni, hidung asyik melekat jer kat roti ni..bau die sebab beb...wa tak tipu lu..hahaha....
rupa nya pon sama dengan roti sebenar....
kelembutan nya, kewangian nya, kekenyallan nya..ermmm...sedap nya roti tu..
nasib baik tak boleh makan...kalau tidak, dah lama dah aku ngap roti tu...hehehe....

nak tengok tak???
jap ek...pejam mata...hehehe....

ni lah roti nya...
sama kan??
comellll......

ok..ok...roti ni tak boleh di makan..
harap maklum....

cicah sambal kicap pon tak boleh yer..
huhuhu.....

3 rm10...beli lah..
boleh di dapati di Plaza Alam Sentral....

ermmm...letak dalam kereta..
semerbak bau roti..
terus lapar bile bau....

kereta kecik2 tu tak jual...hehehe...
best kan?? aku berimpian nak beli lagi roti nie...lalala..buat koleksi....

TQ sudi BACA!!!
lurve, IERA.......

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.