Followers

Thursday, April 21, 2011

~ entri TERIMA KASIH untuk en.FIRDAUS KASIM ~

Assalamualaikum...
yaahhoooo.......ish..ish...suka sgt pompuan nie..hahaha..
sebab aku dah ade header baru..even tak secantek dan tak sehebat mana..tapi aku berbangga dengan hasil titik peluh aku..huhuhu...

sampai tak makan dan tak buat kerja aku duk membelek adobe photoshop cs4 ni..lalala...
akhir nye..dengan usaha..aku berjaya wat header untuk blog Emok Zakaria ini..hahaha..
eeee...aku suka sangat nie..kome dapat tengok tak aku hepi gaya mana??? hahahahahaa....

mana aku belajar wat header??dari LELAKI INI...
fuuuhhh..hebat lelaki ini...aku pggl die en FK...dia sanggup terang step by step kat blog dia..
nampak macam mudah..tapi payah gak lah...tak caya?? tak caya tanya aku...sebab aku dah melalui nya..huhuhu.....

berapa byk komen aku post kat blog en FK sebab aku tak faham..aku guna CS4..takut ade yang aku terlepas pandang....akhirnya...Alhamdullilah...aku berjaya...hasil nya???

jangan gelak tau...huhuhu......

yeeehhaaa...ni lah header baru aku..
huhuhu...simple jer..
maklum lah..budak baru belajo...

ni header SIFU aku..
beza kan??
hahaha....takpe2..
pelan- pelan kayuh...huhuhu...
iyer...akhir nya aku dapat gak header seperti orang lain..huhuhu...
harapan aku..lepas ni aku akan buat header yang lebih canteekkk ag..lalalaala....

sekarang ni aku nak turun bawah..nak beli nasi lemak...lapo beno dah gaya nye perut teman ni...

TQ sudi BACA
LURVE, EMOK :))

4 comments:

  1. wah.. baru first time buat dan cantik header awk.. saya dah buat byk kali tapi tetap buruk juga.. hehe

    anyway, tahniah dah ada header baru.. rasa best kan kalo buat header sendiri? hee

    Entri terkini :
    Cara Mudah Buat Header Blog yang Cantik !

    ReplyDelete
  2. hehehe...en FK puji lebih2 nie..kembang dah hidung..huhuhu...emok dah wat 3 header..so leh tukr2 pas nie..lau ade ilmu lagi..jgn lupe kongsi ngn kami yer....lalalaalala.....

    ReplyDelete
  3. ardini...tq...budak baru belajo emok nie..hehehe...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.