Followers

Thursday, April 21, 2011

~ pagi2 dah tatap muka FATIN LIYANA dan AYUN AYUNAR~

Assalamualaikum..dan selalmat pagi....
pagi ni sepatutnya aku kene jumpe advisor...pasal academic writing aku yang tak pasti bila nah abis..huhuhu...

celik mata...basuh muka...gosok gigi..(malas lah nak mandi ag..ramai sangat staff laki berkeliaran kat hostel nie)
so aku pon on lappy dengan harapan nak stat buat academic writng....ishh..ish..tenet punya lah laju...ok..ni betol2 laju kay...hahaha..

aku teros bukak blog AYUN AYUNAR dan FATIN LIYANA....
napa aku tengok blog mereka?? hebat sangat ke mereka nie??

ishh..ishh..ishh...rugi nya sapa yang tak kenal mereka nie..tambah lagi gadis bertudung macam aku..hehehe...
ok2..aku story satu2 kay....

FATIN LIYANA

sumber pic dari SINI
sabar...sabar...aku tahu kowg semua teruja..
hahaha..tu lah aku rasa 1st tyme tgk pic's Fatin ni..
lawa kan??
nak tau lebih lanjut pasal Fatin..
klik SINI

apa yang best nye pasal FATIN LIYANA nie??

  • sebab dia comey..lawa..aku sangat2 suka tgk muka die..lau aku yang pompuan ni pon suka tengok.lelaki apa ntah lagi kan??
  • kat blog dia banyak berkisahkan kehidupan die...seorang pelajar medic kat indonesia...
  • aku suka tengok cara die bertudung..and kat blog die ade tutorial...macam2 ada..g lah tengok..hehehe...
  • Fatin..model tudung...model baju...model bulu mata palsu..hehehe....dan pic Fatin penah jadi cover untuk cerpen2 di surat khabar..hebatkan???
  • tak tau nak cite apa lagi..yang pasti BEST !!!!





sumber pic dari AYUN AYUNAR
hehehehe...sekali imbas muka ayun ni macam scha al-yahya kan??
lawa...dah bertunang..ttteeettt....so lupa kan hasrat nak ngorat..:))
jangan lupa tengok blog AYUN AYUNAR

apa yang best pasal AYUN AYUNAR nie??
  • dekat blog die banyak tutorial..tambah ag pasal tudung..dan aku amek idea pakai tudung dari blog Ayun ler..hehehe..TQ AYUN..
  • Ayun ade kedai tudung...tu tak pasti ayun punya or ayun jurucakap..yang pasti nama Ayunar tu adalah nama kedai tudung tersebut..so kalau ader yang berminat nak beli inner or shawls...leh lah tgk blog Ayun nie...
  • tutorial Ayun lebih senang faham sebab Ayun buat video...so boleh nampak dgn lebih jelas...
  • ermm..tak tau nak cite ape lagi..g lah terjah blog Ayun...SINI
kesimpulannya....kalau aku berblogging..aku mesti tengok blog mereka berdua nie..nak tau perkembangan mereka dan juga ade ke style2 pakai shawl yang terbaru..ngeh..ngeh..ngeh...

dan aku..

hehehe...hasil selepas tgk blog mereka ber2...
ok tak??
boleh lah...lalala....
harapan aku...semoga aku canteeekkk seperti mereka..ahahahhaha..perasan dah..minah perasan dtg dah..hehehe..nak cantik macam dowg mmg tak lah kan..jauh panggang dari api...lalala...

nota kaki:- semoga fesyen2 tudung yang ada sekarang ni tak merubah niat aku bertudung..amin....

2 comments:

Komen anda dihargai.