Followers

Tuesday, April 26, 2011

~ saya TAK SENGAJA ber'SYG' dengan advisor saya ~

gmbr tak der kene mengena ngn entri..
cume nk ckp kucing nie comey..
rase nk gigit telinga die..
hehehe....
Assalamualaikum....
hahahaha...eh minah nie..belom pape dah gelak...
yelah lah...aku lau igt kisah ni mesti nak gelak guling2 macm tenggiling..lalala....

alkisah....aku nak g jumpe advisor aku..untuk?? seperti biasa...ACADEMIC WRITING...
smp je depan ofis die aku pon msg lah....

(sir, sy dah depan opis nie) sir pon reply....(ok, come in)..huhu..
iyer..advisor aku mmg kaki skeping yer...lalalala...

lebih kurg setgh jam kami berdiskusi..aku pon balik lah hostel...
kat hostel ape lagi...aku golek2 atas katil...amek mood nak tydo...

tgn pon belek2 lah hp n tengok sent items....tibe2...
(sir, syg dah depan opis nie)
apa??? melompat minah tu...tak tau nak wat apa...lalala...
dengan hati yg kental dan semangat yang waja, aku pon msg lah sir....

sir, tadi iera (tros guna nama tau..takut slh taip lagi)..salah taip msg yer...
sowie yer sir.......

sir kate...huhuhu....i perasan u salah taip, tapi saje tak nk ckp kat u...(ishh sir nie..wat malu aku jer..:))

aku pon balas...sori sir, jgn bitaw orang lain yer..malu sgt nie..dah lah esok ade kelas dgn sir....

keesokkan harinya....

aku dgn selamber g berFacebooking dlm lab...
sir tegur...iera!!! facebook ek???
dgn nada cuak aku jawab....mane ader...(dlm ati dah dup dap dup dap)

tibe2 die panggil...sayang..keje dah siap??
apa yang terjadi??
semua mata tertumpu pada aku...
then aku kene gelak secara harmoni oleh classmate aku...

sir pon dengan bangga nye pergi cerita kejadian tersebut dekat depan kelas..
malu wei..merah hijo merah hijo muka aku tahan malu...hahahaa...

moral of the story:- b4 anta msg kat sape2..check dulu ejaan nye yer...jdi mcm nie..tak ke malu...dengan lecture plak tu....

TQ sudi BACA
MURVE, EMOK:))

2 comments:

  1. hehe..siyes malu nye..knangan dn pengjrn..:)
    btw,salam kenal..cik ungu dtg melawat ye..n terjd yg ke 1o3 la...

    http://sitishafur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan cik ungu..nt emok balas kunjugan yer....:))

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.