Followers

Thursday, November 27, 2014

Baju Nikah....Tempah Atau Beli Siap?


neves...neves...neves...lagi 14 hari untuk aku melangkah ke alam perkahwinan..ceh ceh ceh..ayat ko MZ bukan main skema lagi...tapi dalam masa yang sama...HEPI HEPI HEPI lah kan..hikhik...

baju nikah...ermmm...korang yang da kahwin tu baju nikah korang lebih suka tempah or beli siap? yelahhh...sekarang ni semua nak mudah...kalau boleh nak makan pon tanak kunyah...hikhik..tu ayat cikgu sekolah menengah aku dulu...hikhik.. :)

aku? aku mula-mula memang nak tempah..sebab masa bertunang hari tu dapat kain 4 meter...last last..sebab rajin overload sangat...aku dan Incik Tunang decide nak beli siap...haaaa...hamek koooo...beli siap teros..kain 4meter tu simpan je la...tempah untuk raya tahun depan...ceh ceh ceh...tahun depan raya bersama suami...hahaha...ok over!!! :p

aku dan Incik Tunang beli baju nikah siap dekan Jalan TAR...serius beli siap aku rasa lebih berbaloi kot...sebab kedai Amina's yang aku pergi ni buat harga pakej...baju nikah lelaki+perempuan RM399 sahajaaaa... :)


Foto : Incik Google

tapi tapi tapi....kalau nak baju yang currrlassss...harga pon lain la kan...hihi...macam aku? aku dah buat keputusan untuk nikah ni aku taknak baju kurung moden sebab masa bertunang da pakai...so tyme nikah nak fesyen lain laaa....hihi...

baju nikah aku? lepas nikah laaaa baru aku tayang kat korang ek...hihi... sebab lain kenapa aku tanak pakai baju kurung moden tyme nikah?sebab nak sorok LEMAK!!!! hahaha...


ni tyme tunang..pakai baju kurung moden..
serius...nampak macam ok kan??
tapi...haaa..pakai korset la uolsss...
siap tahan nafas...ko ghase??
hahaha...maka tanak pakai baju kurung moden dah tyme nikah..
seksa nak tahan nafas...hahaha...


best kan cerita pasal kawen? selalu tengok kawan-kawan buat entri kawen..tak sangka giliran aku plak share pengalaman tu dengan korang... :)

MZ : macam tak caya aku nak kawen...haha..:p

4 comments:

Komen anda dihargai.