Followers

Wednesday, April 20, 2011

~ masih segmen Makan ~

Assalamualaikum...
ermm...aku nak tido petang nie..tapi atas hasutan rumet aku nie..aku tak boleh tydo...dia ajak aku teman die wat assignment..nak tak nak..aku teman kan lah jugak..huhuhu...walaupun dalam keadaan paksa rela...lalala...

so kita masih lagi dalam segmen yang sama..iaitu...Jalan- jalan cari Mamam...huhuhu..
lokasi kita kali ini ialah...masih lagi di area shah alam.....nama restoren nye  Nite Circle...
kedai ni macam kedai makan yang biasa....tapi apa yang spesel ialah...BUBUR nya...kalau tringin nak mamam bubur..aku akan ajak kawan- kawan aku datang sini..hehehe...best- best....

sabar...sabar...tak sabar nak tengok rupa bubur nya yer??? sama jer macam bubur biasa tu...tapi tak lah macam bubur ayam mcd tu..hehehe....

ni lah lauk yang biasa kami pilih nak makan dengan bubur..
ayam goreng....ikan masin...dan cendawan goreng taucu..
semua nya masin-masin..
baru ade 'kick' makan dengan bubur kosong..
hehehe...

ermm..sedapnya..tak sabar nak mamam...
jemput makan yer semua..huhu

ni siapa??
gadis yang berangan ini menjadi pengacara Jalan2 Cari Mamam...
hehehe....amin....moga termakbul...
inginkan maklumat lanjut???

  • aku tak berapa pasti lokasi kedai ni....tapi dekat dengan shell...(hey!! ko ingat kat shah alam ade 1 je shell???)..hahaha..
  • kedai ni best...staff- staff nyer semua...errmm...goreng pon sodap..hahaha...
  • bila kita duduk jer..akan ada seorang makcik ni dtg bawak sata dengan otak-otak...pun sedap gak....tak sempat nak amek pic..bab dah selamat masuk perut...hahaha....
  • western pun ade kat kedai ni..dengar kabar..sedap jugak..tapi aku tak penah rasa bab aku lebih suka bubur nya....
  • apa lagi....SERANG!!!!!!
TQ sudi BACA
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.