Followers

Friday, April 15, 2011

~ kuala selangor HEBAT!!!! ~

Assalamualaikum....
yeah!! sebagai seorang yang duduk dikuala selangor..walaupun baru tiga bulan duk sana...aku berbangga dengan pembukaan Mc'Donalds kat sana...YEAH!!!!! nape aku suka sangat??? sebab....

aku suka sangat makan mc'd ...iyer..ini adalah kisah benar..bukan rekaan semata- mata....
lepas nie, aku boleh lah makan big mac puas2...jangan tanya kenapa kalau aku duk berkampung kat mc'd tu..

yelah...selalu kat shah alam nie, aku selalu g dating makan mc'd...hang out ngan member- member makan mc'd ...
sampai kan sehari aku boleh makan mc'd tiga kali tau..huhuhu...
addicted sangat gaya nyer nie..lalala...

so dah ade kat kuala nie, tak payah lah aku risau lagi...
agpon, ibu tersayang juga suka makan Big mac...ade lah geng...yes!!!yes!!!yes!!!

huhuhu..cuti sem pon lama...nak keje MC'D lah!!!!
tak sabar nak balik rumah..

nak pergi MC'D !!!! (eleh..mcm lah tak penah pergi mc'd...kecoh jer minah nie)
hahaha.....

Mc'd nanti kan kedatangan ku ini yer!!!!

TQ sudi BACA
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.