Followers

Sunday, April 10, 2011

~ saya budak BARU belajar ~

Assalamualaikum....
ceciter..ceciter..hehehehe...aku dah beli inner baru..lalala..
ape kecoh sangat minah nie?? semua orang mampu beli inner tu kan?
hehehe...aku suka inner tu sebab.......

  • inner ni tak melekat kat dahi...aku tak minat sangat yang melekat..nanti terserlah keBOLAan muka aku nie...hehehe..
  • boleh order inner nie ikot kaler yang kita nak..tak kisah lah kaler pape pon....
  • harga berpatutan....dan kualiti kain pon bagus...
  • murah membeli...senang memakai..huhuhu..
so untuk pertama kali nya...aku memakai inner nie...hasil nya??? lihat lah...taaaadddaaaaa.....

hehehe...ini lah hasil nye...
ok tak???
yahhooo......pasni leh beli byk2....

nota kaki:- sape agak2 nak matching kan kaler inner..dan nak beli kat kedai yang aku beli nie..leh lah bgtau..hehehe.....sebagai tambahan..akak yang jual inner dan tudung yang aku pakai ni, comey sgt!!!!!
rasa nak beli semua tudung yang dia jual bila tgk muka dia...hahaha..over kan???

TQ sudi BACA....

3 comments:

  1. huhu. c0mel2. inner yg ni mmg sesuai la muka mane2 pon. yang lekat kat dahi tuh mcm tak cantik sgt laa. kan?

    ReplyDelete
  2. an_nur...tu lah..iera pon tak minat yg melekat tu..tak sesuai ngn muka...

    pinqy..thnx bebeyh!!!

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.