Followers

Tuesday, April 19, 2011

~KAWAN MC221 ~

Assalamualaikum...
ermm....sekarang ni aku tengah baca buku..esok ader final test..diulang...final test yer..bukan final exam..huhuhu..
bile student kos lain tanya bila final exam? berapa paper? bila abih exam?? aku malas nak jawab..sebab nanti dorang kate aku berlagak plak..hahaha..

aku sem ni tak der final exam..tapi....jeng..jeng..jeng...keje sangat lah banyak wei..
setimpal lah dengan ketiadaan final exam tu..huhuhu....

so aku pon ape lagi...baca buku sambil ber'facebook'ing...
sejak akhir- akhir ni, classmate aku kebanyakkan nya semua post status yang sedih-sedih...
yelah....tinggal lagi berapa hari jer untuk kami bersama..
lepas ni semua dah bawak haluan masing- masing....hehehe

SEMOGA KALIAN SEMUA BERJAYA.....

aku sedih...giler ko tak sedih..hehehe..
harus lah sedih..semua tu kawan- kawan aku..pernah berkongsi susah dan senang dengan aku...
tapi ade sebab yang membuatkan hubungan kami agak renggang sekarang..
mungkin aku penat? mungkin aku ade masalah lain?
sehingga mereka pikir aku nak lari jauh dari mereka..
jauh sekali...aku tak penah nak jauhkan diri dari mereka..

tapi aku nak wat camner lau mereka sendiri berpikir macam tu..
kita tak dapat nak puaskan hati semua pihak....

aku tau tak semua classmate aku akan baca blog aku...cume aku akan buat luahan kat sini je lah..biar pon mereka tak tahu..asalkan dalam hati aku ni, aku tau betapa aku tetap mengingati mereka sebagai SAHABAT....

KAWAN- KAWAN...

saat ni...aku sangat hepi bersama MEREKA....
LUAHAN AKU???ehemm...ehem...testing..testing...hehehe...

  • TERIMA KASIH kerana menjadi kawan- kawan yang BAIK tuk aku...
  • kenangan bersama kalian tak mungkin aku lupa kan...
  • semoga persahabatan kita berkekalan...
  • aku sentiasa doakan kebahagian kalian semua..
  • kalau nak kawin..jangan lupa jemput aku nie...yelah..even mulut aku jahat..insyaAllah aku datang kenduri kowang bawak hadiah...huhuhu....
  • semoga apa sahaja yang kalian buat akan dirahmati ALLAH....amin...
  • sayang kah aku kat kalian?? tak usah ditanya....sebab jawapan nye kalian sendiri tau...SAYANG SANGAT!!!!!!!!!
baca lah komen-komen mereka di FB nie.....KOMEN...

TQ sudi BACA..
LUREV, IERA :))

1 comment:

  1. aku pon syg ko. walau ape penah jadi antara kita, ko antara kawan yang aku tak akan lupe. ko happening, n paling best, a good listener. pape hal pun, aku takkan lupe ko lintas jln mcm virtual villagers. hahaha.
    ko special bg aku, sume special bg aku. MC 221 5A kenangan plg indah aku kt sini...sorry for everything...live life to the fullest k! :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.