Followers

Friday, April 15, 2011

~ mata PANDA ~

Assalamualaikum....
iyer..aku amsih mengadap laptop nie...wat aper?? ishh..ishh..susah sangat soalan kowang tu..hahaha..
tengah mengadap layout utk majalah kelas aku..ermm....dah dua hari aku tak tydo pada masa yang betol..makna nya?? aku tydo pukul 8 pagi...then bangun pukul 12 dan begitu lah seterusnya...sampai bila?? aku pun tak berapa nak pasti....

cuma aku harap mata aku tak lah jadi macam mata panda..hehehe...

takut mata aku jadi macam kung fu panda..
hehehe..
comey lah sigemuk kat atas nie...

iyer...aku nak bela panda seekor lah..
boleh tak??
hehehe.....
nota kaki:- aku berusaha untuk siap kan assignment yang berlambak- lambak nie..
sekarang dah pukul 4.47 pagi...pukul 8.30 nanti aku ader kelas....pukul 6.30 gerak dari rumah...

TQ sudi BACA...
LURVE, IERA :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.