Followers

Monday, November 11, 2013

Salah Pakai Tudung Nampak Macam Makcik-makcik...????



hai kengkawans...sehat ker semua??hahaha...aku baru baik demam...alhamdulillah...tak demam lelama sangat...kalau idokkk..penat la aku dok tidooooooo sepanjang kedemaman itu...

ok, hari ni aku agak rajin nak bercakap pasal tudung...tentu sekali bukan tudung saji...ape ntah lagi tudung botol...tapi tudung yang letaknya di kepala wanita ini...

sebelum ni memang ade yang mintak aku buat tutorial macam mana cara aku lilit shawl ni..tapi adddeehhh...aku memag dikurniakan 'kerajinan' yang melampau...sebab tu tutorial tu sampai laaaaa niii tak muncul-muncul...haih!!

ok, tudung syria...dulu aku memang pakai tudung ni, sebab aku rasa sangat senang, tapi yang pasti aku pakai tudung jenis ni kalau nak ke tempat yang dekat dengan area rumah jer...kalau tempat lain, aku pakai shawl...hikhik..

masa pakai tudung syria dan shawl, aku akan pastikan, pemilihan inner yang sangat sesuai..sebab aku ade masalah inner yang melekat kat dahi ni..al maklumlah...muka bulat macam buah tembikai, kalau aku pakai inner yang melekat kat dahi, komfem muka aku bertambah bulat...terluak segala lemak kat pipi...hoho... [SINI RAHSIA INNER MZ] 

tudung awning yang macam jenama Fareeda keluarkan tu...hahaha...aku tak minat pakai tudung ni, sebab aku rasa tak sesuai dengan bentuk muka aku..tapi ade setengah gadis yang pakai, aku rasa cantek sangat mereka itu...mungkin perasaan aku je kot...

lagi pon, ade orang cakap tudung macam tu ala-ala makcik...haip haip haip!!! bese mulut cakap macam tu yer... :p

macam makcik ke idddookkkkkk??
adeeehhh...*ketok dahi*

tudung bawal...ok, tudung ni aku agak suka, sebab bila aku pakai tudung bawal, aku rasa aku shanteeekk macam Tasha Manshahar..hurrmm, macam cantek jer..macam comey jerr...hikhik...


dulu...aku tak kisah sangat lebar tudung ni, tapi mungkin faktor umur...noo!!! bukan faktor umur, patut dari dulu kena ambil berat, iyerrr...aku ambil berat pasal labuh tudung...mungkin ade yang bercakap aku masih belum pakai tudung dengan sesempurna mungkin...iyer, aku sedang mencuba dan berubah kearah itu... terima kasih kerana sentiasa mengingatkan... :))

pashmina...yeeeehhhaaaa....aku paling paling paling suka pakai pashmina...sebab tak payah iron, senang nak bentuk dan senang nak lilit..best kan??


tutorial?? hahahaha...tak perlu kot, sebab aku rasa korang leh cari jer kat youtube, berrrrrrlambbbooooookkkkk tutorial pasal cara nak pakai tudung ni kot.. :))

nah amek lagi sekeping....hahahahahha....


3 comments:

  1. sygs, sape ckp mcm makcik2 tu?? meh sini aku luku.. btw, kau gojes! *motip?!

    ReplyDelete
  2. Iera...pakai camner pun still cuteness overload k

    ReplyDelete
  3. tq my beloved kezen...
    jgn la sayu... hahaha
    doakan i naik pangkat cepat2
    semoga i kaya dunia dan akhirat..
    bole la kita bantu orang susah...
    jalan-jalan cari makan kan emok

    luv u emok..

    P/s: ko pakai la tudung caner pon..ko tetap comel :D

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.