Followers

Sunday, April 10, 2011

~ apa PESEN ko pakai tudung nie?? ~

Assalamualaikum....
masih bercerita pasal pemakaian tudung...:))
sekarang ni ramai orang cakap yang gadis pakai tudung lagi banyak fesyen nye dari yang free hair?? betol ker??
aku pun kurang pasti...cuma berfesyen - fesyen gak..tapi harus lah ingat niat kita pakai tudung kerana apa...bukan sebab fesyen nyer..

tambah lagi macam aku nie...aku baru je pakai tudung...dan aku tak mau lah orang lain fikir yang aku pakai tudung sebab nak berfesyen jer , ajaran yang ditetap kan tak buat...

no..no..no...tak mau fikir macam tu...hehehe...
tak salah berfesyen..cuma ada had nya..tambah lagi untuk gadis yang bertudung...kan??

so aku pon nak share ngan anda semua..pasal seorang kawan FB aku nie...
tengah asyik2 ber'chat'..dia tanya....

eh ape pesen tudung ko pakai skrg? tgk cam best je..


aku cuma jawab...nape??

aku suke tgk tudung ko pakai tu..cam best..ramai pakai..

itu lah jawapan nya....


ni kalau tengah malas..
nak amik jalan selamat dan kemas..
jeans, tshirt dan cardigan...
pakai inner...dan juga shawl rm5 yang dililit-lilit..
(selamat mencuba)
:))

tu lah alkisahnya....
kesimpulan nya...tak kisah lah anda bertudung atau tidak....
asalkan anda tahu apa yang anda buat...dan diikuti dengan niat yang baik....
semoga kita semua mendapat keRedhaan ALLAH S.W.T
aminnn..........

TQ sudi BACA!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.