Followers

Saturday, January 28, 2012

~ untunglah jadi Blogger femes - memes ~

assalamualaikum....selepas minum kopi Qhorus yang ditaja oleh D'Navechee, terus mata ni tak mau lelap...dengan harapan kalau minum kopi ni boleh la kurus....kita tunggu lah hasil nya..lepas ni kalau tak kurus gak...saya tak nak diet lagi...hahaha...*padahal memang tak pernah diet ponnnn*

tibe-tibe terpikir...best nyer jadi blogger yang femes kan...femes - memes macam si dia tuuuu...macam si dia niiii...macam lelaki ituuuu...macam perempuan iniiii....fuuhhh..mesti berlegar-legar blogger femes - memes dalam fikiran korang kan??

tapi untunggggg la jadi Blogger Femes - memes...tak payah susah payah nak promote blog kat orang....bukan macam aku ni..yang sedang mengendalikan blog picisan ni...bukan men jenuh lagi nak promote blog kat Facebook....:))

tengok tu..bukan main banyak lagi group blogger yang aku join..huhuhu...Usaha Tangga Kejayaan :))


p/s:- teringin nak jadi blogger femes - memes gak..:))

3 comments:

  1. Sabar. Nekad. Kuat berusaha & pengorbanan. Itu kunci kejayaan. Semua blogger pun bermula dari bawah. Cuma sesetengah dari mereka menggunakan strategi pemasaran. Blog juga seperti perniagaan tau. Strategi. Bagaimana menaikkan nama blog dan menjadi disegani. Aku cakap mcm la blog aku bagus sangat. Hahaha. Xper-xper. Perlahan-lahan. Aku cakap dan kita cuba buat.

    ReplyDelete
  2. takpe..sy dulu pun cmtu gak..promote je byk2..

    ReplyDelete
  3. kena belajar dan kerja kuat. usaha itu perlu. orang tegur, kita dengar.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.