Followers

Monday, January 9, 2012

~ Yang Cekap...Mahir ~

Selamat pagi semua...hari ni 9 Januari 2012...tarikh yang dikatakan akan berlakunya demostrasi berkaitan lalalalalalalalala.....*korang pon tahu kan sebab nya*

intro entri ni memang tak de kene mengena langsung dengan tajuk entri aku pagi ni.....tajuk entri aku adalah maksud nama aku...apa nama aku?? chhaiiit....berani korang tak tahu nama aku...hahaha...

nama sebenar aku...MAHIRAH BINTI ZAKARIA....satu hari aku baca buku - di bawah...


 dengan pantas terus tengok kandungan..makna nama-nama perempuan...owhhh...huruf M muka surat 172...terus aku selak...selak muka surat lah..bukan selak lain yer..harap maklum..:))


maka...itu lah hasilnya..MAHIRAH .....bermakna Yang Cekap,Mahir....

apa yang aku cekap kan? apa yang aku mahir kan?? huhuhu....akan aku fikir kan nanti...

setiap orang ada makna nama nya tersendiri...zaman sekarang ni lagi lah..nama hebat-hebat..kadang-kadang ada nama yang aku sendiri pon tak pernah dengar...maklum lah..zaman dah semakin maju..

p/s:- berkenan dengan nama QAHIRAH.....:))

1 comment:

  1. wow! awak mmg sgt mahir! lagi2 membuat air minuman kalau tetamu datang. :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.