Followers

Monday, January 2, 2012

~ Selamat Hari Jadi PeTunang ~

Allah Selamat kan KAMU...
Allah Selamat kan KAMU...
Allah Selamat kan PeTunang...
Allah Selamat kan KAMU....

Huhu..giler tak meriah..memang meriah lah..dapat celebrate besday PeTunang..

Sejak bila aku bertunang?? Aah kan...sejak bila aku bertunang?? Siapakah gerangan PeTunang itu?? :))

Kompom2 la bukan tunangan aku..aku kan single mingle..:p

Kami merangkumi family aku,family sepupu aku telah celebrate besday bakal abg ipar aku yg jatuh kedebab pada 1 Januari lepas..yg keberapa?? Tak sure..yg sure,die lagi tua dari aku..hahahaha...

Jangan marah yer bakal abg ipar...:))
Besday yg disambut sebelum bergelar suami kepada kakak ku :p

Semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki..tak sabar nak tgk abg long n long jalan bawah pedang nanti..:p

Atas permintaan Besday Boy..pix muka nye tak leh di letak kan..:(
So aku letak kek je lah..ok kan?? Huhuhu...

P/s:- kawin nt nak jalan atas kapet kuning laaaaa...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.