Followers

Monday, January 16, 2012

~ cinta Strawberi Celup Cokelat ~

Assalamualaikum...dah lama tak update blog...sekarang aku dah tamat praktikal , maka dengan bangga nya keaftifan aku untuk berbelog akan meningkat sepuluh kali ganda berbanding sebelum ini...huhu..

tengok entri...komfem pasal makan...:))...aku memang suka makan...tak dapat nak elakkan...

korang mesti penah makan strawberi celup coklat kan?? alaaaa....aku je yang ketinggalan zaman...baru dapat merasa...fuuuuhhhh....memang sedap lah wei....bila strawberi celup cokelat tu masuk je dalam mulut, umpama cinta Datuk K dan Siti Nurhaliza lah....hahaha..overrr!!!!!

tapi betol la beb...sedap sangat..tambah lagi dapat makan dekat Cameron Highlands...memang berbaloi-baloi...
malas nak cite panjang-panjang...tengok pix ek....:))

ini lah yang aku dok cakap tadi tu...strawberi celup cokelat...rasa nyer memey beshh lah weii....




ni lah makanan sampingan selain strawberi celup cokelat tu...yang bentuk lurve tu aiskrim goreng...yang lagi satu tu, korang tau kan?? kat KL berlambak-lambak ada..huhuhu...
pendek kata, tak rugi lah pergi Cameron Highlands ni..best wooooo!!!!!...

p/s:- banyak ag entri pasal Cameron Highlands...:))

1 comment:

Komen anda dihargai.