Followers

Wednesday, January 18, 2012

~betapa jakun nye aku pagi-pagi rabu ni ~

hari rabu ni, kebiasaannya bloggers akan wat Wordless Wednesday....aku nak post gak..tapi sebab kan kejakunan aku melebihi segalanya, maka aku nak kongsi dengan korang perasaan jakun aku ni..hahaha...

ape yang aku jakun sangat?? pagi tadi aku belek-belek FB..pastu ade member aku yang post pix...pix yang lebih kurang macam kat bawah nie.....

banyak kali dah aku tengok member2 post bende ni..aku pon tertanya-tanya macam mana nak wat...kalau dekat laptop, yang kita selalu wat print screen tu kan....

so dengan usaha yang gigih dan kental..aku pon belek-belek lah BelekBeri Curve 8520 aku ni..huhu..*siap bitaw model hp..sengal lah minah ni*. :p....

aku terus google...dan taip.....*sila klik untuk tumbesaran*

search kat bb dan aku pon ikot je lah arahan dari bb aku tu...lepas dah download, aku pon try lah buat...

yes!! yes!! berhasil...pix pertama tu lah hasil nye..terus aku post kat FB ....hahaha...lihat..betapa jakun nya aku..mesti orang lain da tau kan..aku je baru tau...ade aku kisah??? :P

setiap kali nak screen muncher, akan ade bunyi dan binatang yang comey...nak tau ape?? kene lah try sendiri...huhu..Selamat Mencuba...:))

p/s:- aku berHATI BINATANG....ko hadddoooo?? :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.