Followers

Thursday, January 5, 2012

~ kisah 4 Januari 2012 ~

4 januari 2012...hari yang pasti akan wat aku mengalirkan airmata..sebab?? Sebab hari ni hari terakhir aku praktikal dekat Utusan Malaysia...

Airmata mengalir pabila..aku bersalam dengan Abg Rafie..huhu..dia banyak bagi nasihat dekat aku..tak jemu-jemu bantu aku jika aku perlukan bantuan..airmata ini mengalir pabila lihat dia hilang dari pintu opis..Tq so much abg...:))

Airmata mengalir pabila..Abg Raja Shahrir nak balik dan wish good luck pada aku..huhu..seorang senior yang tak lokek dengan ilmu..tiada apa lagi yang mampu aku ucapkan selain ucapan terima kasih..tq abg... :))

Airmata mengalir pabila...selesai sesi latihan di bilik foto..sangat hepi dengan abg-abg foto..mereka banyak tolong tyme aku asaimen dengan mereka..tq so much kepada kalian semua..:))

Airmata mengalir pabila...iyer..kerana aku taknak tengok muka dia..tq so much abg :))

Airmata mengalir pabila..bersalaman dengan mylurvely sis..Kak Mai..lepas dinner bersama,aku rasa xsanggup nak tengok muka dia sebab aku tau airmata ni akan mengalir..akak..iera akan rindukan gelak tawa akak...:))

Airmata mengalir pabila..bersalaman dan berpelukan dengan kakak kesayangan aku..Kak Didi..dalam otak dah set konon-konon akak anta balik rumah dan esok akan jumpa di ofis..tapi hati tak mampu menipu..airmata ini mengalir jua tika memeluk kakak ku..akak cium pipi iera...tq so much kakak..iera takkan lupa kan akak.:))

P/s:-airmata masih mengalir disaat entri ini ditaip..:(

Gambar KAMI akan sentiasa menjadi pengubat rinduku...

1 comment:

Komen anda dihargai.