Followers

Sunday, January 22, 2012

~ wahai pelajar....gunalah ia dengan sebaik mungkin ~

Assalamualaikum....pagi ni aku ketuk entri kat rumah...Home Sweet Home bak kata orang jawe...:))
aku sekarang kat Kuala Selangor..bahagia di samping keluarga tercinta..sampai bila aku nak duduk rumah..entah lah..aku pon tak pasti..sampai aku dapat keje lah kot...*tibe-tibe terdengar suara sumbang....nak keje mende...carik keje pon malas...uuwwweeekkkkk...sibuk jer...hahaha..*

sebelum balik rumah, aku singgah UiTM...biasalah..sebagai seorang pelajar..aku layak menerima Baucar Buku 1Malaysia...yang bernilai RM200...wooo wooo wooo...sape nak bagi nilai banyak macam tu wei....melainkan ada antara kalian yang memang mampu...so RM200 nampak macam sikit..tapi bagi aku, besooooo nilai tu wei..macam-macam bende boleh buat....


bila dapat tau jer layak terima baucar *ikot ejaan dalam pix* macam-macam bende dah berlegar kat kepala otak aku ni...ngeh ngeh ngeh...

pape pon..sekarang ni da kecoh sebab ade yang tukarkan baucar ni kepada wang tunai...watpe lah wat bende-bende tu semua..baik lah hang (pelajar) beli buku dengan baucar ni..lain lah macam aku..aku dah abih belajooo...lalalalala.....

so, wahai pelajar sekalian..gunakanlah baucar ini dengan sebaik mungkin....:))

p/s:- TQ PM..:)) aku nak beli semua alat tulis yang ade pix POOH...mampu??? :p

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.