Followers

Wednesday, January 18, 2012

~ bermula episod seorang penganggur ~

nak dekat seminggu lebih aku abih praktikal..maka dengan itu, saya mengumumkan..mula lah episod aku sebagai seorang penganggur...hahaha....bukan aku malas nak cari keje..cuma aku memang tak der hati langsung nak cari keje...boleh tak????

tambah lagi bila kenduri kawen akak aku yang semakin hampir, lagi lah aku malas nak pikir pasal keje...nak tolong ibu dan ayah sampai kenduri selesai..baru lah pikir pasal keje kot....

yelah...sepanjang aku praktikal dan duduk menyewa dekat KL ni, aku langsung tak tolong family aku pasal kenduri...so, tak salah lah aku berkorban sampai kenduri ni selesai kan?? lagipon aku rasa ayah aku mampu kot tanggung makan minum anak die yang menganggur ni..hahaha...

tapi walau macam mana pon, aku tetap kene cari keje..yelah..sampai bila aku nak duduk rumah..walaupun aku rasa aku macam tak layak jer nak cari keje..sebab aku rasa aku kecik lagi...hahaha....

rasa macam nak sambung belajar pon ade...*punya lah malas nak keje..ade je akai nyer yer..*...tapi kalau tak keje, macam mana nak dapat wit...lau takde wit, cam ne aku nak shopping...

TIDAK!!!! aku tetap kene cari keje gak...moga aku dapat keje yang sesuai..aminnnnn......

eeeee....tak sabar nak keje...tak sabar nak pegang wit sendiri...tak sabar nak shopping...yuuhuuu...

2 comments:

  1. bru abes prac?? same laa i pon abes prac dkt 3 mggu daa... x keje bkn sbb mlas tp enjoy cuti b4 smbg balik... hehehehe

    ReplyDelete
  2. @Kaizen...sambung belaja ag ker?? iera da abih da..nak taknk mmg kene cari keje.huhu...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.