Followers

Saturday, December 31, 2011

~ Melayu ke Cina ?? ~

Kisah 1

aku ada asaimen di Mid Valley...sampai je dekat KTM Mid...tiba-tiba....

Dia - hye miss!! u Melayu ke Cina yer??

MZ - *senyum simpul*

Dia - haiyaaa....u Melayu yer?? i ingat u Cina...muka u serupa Cina...

MZ - (dalam hati)...aku tak pakai tudung ker hari ni?? :))

Kisah 2

aku ada asaimen dekat Cheras...berbekalkan pengalaman tarian yang aku ada..aku pon meliuk lentuk kan jari jemari aku untuk tahan teksi...yeeaaahhh..dah berenti dan aku pon bukak pintu....

MZ - Assalamualaikum pakcik..boleh hantar saya ke Jalan Selimang??

Pakcik - Ya Allah nak!!! Melayu ker?? Pakcik ingat ke Cina tadi...

MZ - (dalam hati)...ayyyoookkk...pakcik lupa jawab salam..huhu....

Sepet sangat ke mata ku ini? apakah ciri-ciri yang membuatkan orang kata aku macam Cina?? katakan!!!!! :))


motip letak gambar?? nak minta tolong korang tengok..mata aku dengan mata binatang sebelah tu mana lagi besoooo?? huhu....


0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.