Followers

Wednesday, August 8, 2012

Untunglah Bila Kakak Kerja Wartawan :))

Assalamualaikum...selamat menjalani ibadah pose dan tak over kot kalau aku nak ucapkan Selamat Hari Raya....lagi beberapa hari kita nak sambut raya kan?? seronok nyer..yang dah bekerjaya macam aku ni lagi lah seronok..seronok nak bagi duit raya kat sepupu sepapat yang kecik cinonet tu...*senyum tidak ikhlas di situ*..hahaha....

tapi bukan tu yang aku nak stori mori kan kat entri kali ni...aku nak cerita kali ni pasal adek aku yang sangat bertuah sebab berKAKAK kan aku..hahaha....alhamdulillah...sebab  ape?? bertuah sebab, bila aku kerja sebagai wartawan, so bila dah tak der orang aku nak terjah, aku terjah lah adek aku sendiri..senang kan?? tak payah pikir- pikir nak interview sape...hahaha..:p


ni video tyme aku interview adek sendiri...adehh..nak tergelak pon ade..tapi berlagak pro lah skit..kan??
memang tak leh blah lah wei...ade ke interview adek sendiri?? aku ni?? tak de sape nak interview ker?? hahaha.....


aku dah promote dia jadi jejaka youtube (konon nak glamer macam Najwa Latif) , pastu akubuat artikel plak pasal die...ermmm..kalian nampak tak betapa untungnyer die?? hahaha...untung ker?? uuuweee...:p


Add caption
gambar semasa perlawanan Bola Tampar di Sukan Malaysia (SUKMA) ke-15 di Pahang.

p/s:- korang nak kene interview gak?? wassap MZ k...:))

3 comments:

  1. Bagus2...terbaikkk. bila nk interview paklang lak...wakakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak lang ade isu ape yg best?? skandal ngan artis ker...hehehe

      Delete

Komen anda dihargai.