Followers

Thursday, August 9, 2012

Aku & Incik Ensem

Alhamdulillah..aku cukup bersyukur sangat dengan kehidupan aku sekarang....dan yang paling aku tak percaya, bila aku dah ade kereta sendiri..cehhh...kete aku ker?? padahal ayah yang bayar downpayment....hahaha..tak kisah lah..yang pasti, aku bayar tiap-tiap bulan ok...

Incik Ensem...iyer...itu lah gerangan kereta aku...kenapa aku bagi dia nama tu?? sebab aku memang suka mamat yang ensem..hahaha...tak boleh blah...:p

bila dah ade Incik Ensem nie, kira aku dah ade komitmen la...ada lah rasa tanggungjawab sikit...sebab bila dapat gaji jer, perkara pertama yang aku kene pikir ialah bayar nafkah Incik Ensem...*kadang-kadang aku lupa gak pasal dia*..huhu....

nak dekat tiga bulan aku jaga Incik Ensem ni...memang tak percaya..sebab dulu aku sangat takut nak drive..tambah lagi kat KL nie...agpon dulu aku dikelilingi oleh orang yang boleh drive..so no point aku nak bawak kete...*masa tu la*...tapi sekarang ni, haaammmeeekkkk kooo...nak tak nak kene drive gak....ingat ade driver nak bawak ko??? jangan harap lah MZ :p

Incik Ensem sedang mandi...
Incik Ensem dah Ensem lahhhh...:))

Incik Ensem di Kuala Selangor...:))

Incik Ensem di Pahang..
1st tyme Incik Ensem jalan jauh..
ke Pahang kooo...:p

p/s: nak kumpul harta lain..selain cari jodoh...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.