Followers

Thursday, August 16, 2012

Kat Opis Korang Ade?

aku masih rajin meng-hup date belog picisan ini...hikhik..tapi bila tengok bilangan follower(s) semakin bertambah, riak dan takbur menular dalam diri ini..tak sangka ade gak orang nak tengok belog aku ni...yelah...dah lah malas nak hup- date blog...bukan gelemer sangat pon, orang nak BW kat belog aku ni pon pikir banyak kali...kan???

memandangkan sekarang ni aku masih di opis...iyer...sekarang jam menunjukkan pukul 1.30 pagi, dan aku masih di sini...:)) so..alang- alang tenet kat opis aku ni laju giiiilllerrrrrrrrr maka, aku pon hup-date lah belog...hikhikhik...*maafkan saya boss*..:p


haaaa....di atas ialah carta organisasi KLPOS...mampu?? kat opis korang adoooo?? gantung gambar kat dinding uoollllssss.....mana aku?? komfem- komfem korang leh tau mana aku..sebab aku jer golongan minoriti kat opis nie.....hahaha...:))


pix kat atas ni plak, seliper kepala pooh yang aku beli di uptown untuk di pakai di opis..hahaha...mampu?? kegedikan makin terserlah bila aku pakai seliper kepala pooh ni....hahaha....tapi series weii...opis aku sangat lah sejuk nyer..so bila pakai bende alah ni, kurang lah sikit sejuk kaki aku nie..:)) *boleh terima tak alasan aku ni?? *


p/s:- sebab sorang je pompuan..tu yang mengada-ngada lebeyyy :p

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.