Followers

Wednesday, August 29, 2012

Entri Banyak Gambar : PM Kena 'SERANG' Kat Pekan???

aiiissshhhh..betul ke status aku tu?? bia bebeno si MZ nie...betol la uoollssss...takkan MZ nak tipu korang plak..aku nampak dengan mata kepala aku sendiri...PM memang kene serang kat Pekan...lebih kurang 100, 000 ribu orang yang serang beliau...tapi PM kita rileks jer...dengan muka yang manis, senyuman yang sentiasa terukir di bibir, beliau bersalam dengan rakyat yang berkunjung ke RUMAH TERBUKA AIDILFITRI PM & ISTERI di Pekan, Pahang pada 26 Ogos lalu.

itu lah pemimpin yang kita bangga kan..walaupun 'diserang' dengan ribuan rakyat, beliau tetap dengan senyuman yang tidak pernah lekang dibibir...aku dah banyak kali cover PM...tiap kali cover, terdetik dalam hati aku, bertuahnya kita rakyat Malaysia ada pemimpin seperti beliau...

senyuman masih kekal walaupun 'diserang'

meriah giler tyme open house PM tu...tak sia-sia aku bangun pagi- pagi, gerak ke Pekan tuk cover event tu..meriah sangat-sangat....teruja dengan sambutan daripada rakyat...ramai giler beb...gerai makanan pon banyak...hahaha...tu yang penting...boleh makan macam-macam..tapi aku tak sempat nak makan pon....sibuk dengan tugasan...tu lebih penting...kan??

layan pix's aku kat sana k :))

tak nak lepas peluang amek pic...
huhu..:))

Noraniza Idris :))

Isteri PM, Datin Seri Rosmah Mansor

Anak PM :))
dia lambai kat aku *pingsan*

Anakanda Tengku Mahkota Pahang :))

Oh manisnya, manisnya...senyumanmu...
*lagu elite*

Tengku Mahkota Pahang :))

Lan Pet Pet :))

Linda Onn :))

owwwhhh...agak2 dia dah ade awek ker??
hahahhaha :))

mereka sangat SWEET ok!!!!


DJ Dave :))

antara barisan retis yang hadir :))

hey Lan Pet Pet..hang wat apa tu??
:))

senyum....senyum...dan senyum...:))

:))

muka pon dah berkilat...badan pon dah letih..
posing jap, then balik hotel....:))

p/s:- seronok...sebab dapat jalan-jalan...hahaha...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.