Followers

Wednesday, August 8, 2012

MZ Jumpa Bakal Mak Mertua?? Biar Betul??

bia betik MZ ni...bukan single ke dia?? MZ single?? iyer ker?? hahaha..iyer lah wei..aku mana ade bf..tak caya ker?? tanya mak aku..hahaha...abih yang tajuk tu dah napa?? cisss...nak cari publisiti murahan lettew...nyampah....hahaha.....

alkisah..lepas tamat SUKMA kat Pahang, aku dan bodyguard2 (staff KLPOS) singgah ke Temerloh sebelum balik ke opis di KL....kat Temerloh tu rumah family Alif...Alif yang mana?? yang ni.......

iyer...ini alif :))
kami pon pergi lah sana....singgah ke rumah nyer si alif...hahaha...awat ayat aku macam tu?? malas nak tekan backspace...bia je lah....aku masih macam biasa...tak de perasaan...singgah umah die...tak tau plak bodyguard2 aku ni terlebih kreatif....aku kuwa kereta dorang snap pix...aku dengan mak alif ni pon dorang snap pix...then dorang share kat group bbm  KLPOS...abih lah sume bahan- bahan aku.....hebat kan mereka?? hahaha....


ni lah pix pertama yang APIS amek...ade ke patut....cisss...patut lah lambat je nak parking kereta..rupa nyer ade muslihat lain yer..then share kat bbm grup, kate aku di rumah bakal mak mertua...mampu?? nak tau sape apis??? tgk pix........(sengal ko apis :p)


tapi aku ok jer..dorang kan suka nyakat aku...cecece..padahal tyme tu malu giler..mampu?? aku ingat abih takat tu jer....cehhhh...ade lagi yang sambung snap pix dan share kat bbm grup.....ni keje EPUL...epul pon sengal...hahaha...


epul snap pix ZACK (bawah) konon - kononnya wakil dari pihak pompuan lah..adeehhh..tak senonoh wakil nyer..dgn suar pendek..hahaha..tapi memang lawak..bila bbm kat grup, memang lawak...ade jer bende dorang nak nyakat aku....*tetiba aku malu*..haahahaha...over lah ko ni MZ :p



pix bawah ni pon di amek oleh epul...owh, korang..tolong lah faham...tyme ni aku memang tak tahan nak gelak terbahak-bahak..tapi cover jer depan mak alif ni...:)) *sopan kan aku??*..hahaha....


pix bawah ni?? sape amek ek?? aku pon tak sure..yang pasti antara apis or epul..hahaha...korang memang jahat...:p 

bakal menantu..
ok perasan..
bai...hahaha...:p

tu lah kisahnya....so, MZ tak jumpa bakal mak mertua pon (motif buat tak mcm tu??) hahahah..saje jer dorang buat gempak...nyakat tak abih- abih...tu lah salah satu nye aku suka keje kat sini....walaupun ramai yang kata gaji tak setaraf dengan pendidikan yang aku ade, tapi aku tak kisah..sebab aku selesa dan banyak pengalaman yang aku boleh dapat bila keje kat sini.....

mampu nak keje dengan 10 orang lelaki, ko sorang je pompuan?? bukan selalu dapat wei....dilayan bagai bidadari...hahaha.....:))

p/s:- ade ke bakal mak mertua aku ni??? :p

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.