Followers

Thursday, June 28, 2012

Bila MZ Galak Hup-Date Blog

dah lama tak hup-date blog..tapi sekarang ni aku macam dah tekad nak selalu hup-date blog picisan ni walaupun satu entri sehari...percaya tak?? percaya lah....!!!!! hehehe...

tapi bila sampai masa galak aku nak hup-date, amboi..tak agak- agak lah plak...lebeih satu entri plak aku hup-date....so, ape makne nyer tu?? tak de makne nyer...!!!!! :))  makna nyer virus kemalasan memang dah bermaharajalela kat tubuh badan aku ni..sebab tu liat beno nak hup-date blog....

tapi entah ape yang dah jadi dengan aku...rajin plak aku meng-hup-date blog....amek ko..sampai empat entri aku buat...hahaha..over tak?? tak over sangat kan???

Di Langkawi Cable Car Bersama Bodyguard

Di Pantai Chenang Bersama Bodyguard

MZ dan KJ

BNYV

P/s:- tolong serap kan virus rajin uollsss tu kat aku skit..:p

1 comment:

  1. Ini dah masuk Julai pun. Tak kemaskini? Hahah. Mula-mula rasa ok dah baca blog kau, tapi bila ada gambar dengan KJ, aku rasa hilang nafsu. Err~

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.