Followers

Wednesday, August 10, 2011

~ sape cakap blogger sombong?? meh nak sekeh pala tu!! ~

Assalamualaikum....malam nie aku tak BW beriya sangat pon..ala ala kadar jer..hehe...malam nie berfacebooking jer...bende wajib buat setiap hari..walaupun tau tak de sape komen, tapi tangan gatal gak nak tgk FB..huhu...tibe- tibe.....

ishh...tak sangka aku...ade gak blogger yang tanya aku pasal entri..yelah, blog picisan macam aku ni sape lah yang nak amek tau kan?? aku update ker...tak ker..ade orang kisah...*sedih+gedik*...so tq banyak- banyak dekat PAK PIS :))


maka tanggapan bloggers sombong tak perlu lah kan?? mungkin ade jugak yang sombong, tapi tak lah semua...tapi jarang lah nak jumpe..yelah, kita kan dalam bidang yang sama...nak berblogging- blogging...so tak de point lah nak sombong- sombong..kan??

kemudian.....


*abaikan perkataan sebelum tulisan bertanda merah tu ek*..eeee....seronot wei!!!! PAK PIS puji aku cute..series..aku tak bagi rasuah pon kat dia suh puji aku...hahaha...aku pon ape lagi..malu2 monyet lah kan...ayat biasa dari seorang gadis bila kene puji..."ish..mana adelah..bese2 jer..."....*gedik siot, mintak sepak nie*

PAK PIS pon masih dengan pendiriannya mengatakan aku cute..hahaha...*sori PAK PIS*


nampak tak?? dia bukan sahaja seorang blogger, tapi juga seorang pakar dalam meneliti kecantikan..malangnya, aku tak tergolong dalam wanita yang cantik..tapi cute jer...ok lah kan??? cute lagi ok dari buruk...kan?? :p


PAK PIS pon suka BW gak...sebab tu kat blog aku, ade gak entri yang PAK PIS komen- komen...*kata ganda digunakan utk komen ~ menunjukkan byk* wink...wink...


kesimpulannya, tak wujud lah istilah bloggers2 yang sombong menyombong nie..kalau kita tak sombong dengan orang, buat ape orang nak sombong dengan kita kan?? tapi kalau kita pon layan orang ntah ape- ape, jangan terkejut lah kalau orang layan kite ntah ape- ape kuasa dua!!!

iera:- PAK PIS orang N9 lah...orang kampung en.BF :))

6 comments:

  1. Dengan tidak menonjolkan muke pak pis yang mirip aaron aziz, Pak pis sedang kemaluan ni..muke pak pis sedang merah :)...waaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. @Pak Pis...hidup aaron aziz!!! yeah!!! :)

    ReplyDelete
  3. @Pak Pis...tq yer..bagi idea...huhu

    ReplyDelete
  4. i pun xsombong kan. ekekeke ;p

    ReplyDelete
  5. @kinn....u mmg tak sombong..:))

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.