Followers

Monday, August 22, 2011

~ akhirnya!!! UTUSAN...~

ini ialah entri aku yang kedua selepas seminggu aku biarkan blog picisan aku ni bersawang..selepas bersih kan sawang...baca entri bloggers...aku pon mendapat idea untuk membuat penambahan entri..:))

oleh itu, aku memaksa kalian semua untuk membaca...jeng..jeng..jeng...huhuhu...

korang pernah baca tak MENANTI PANGGILAN dalam blog aku nie? belom ag?? aduh...marah ni..pegi baca cepat...hehehe....


oleh itu, panggilan yang ditunggu menjelma juga..walaupun bukan dari mulut Ketua Program sendiri..*kawan yang bagitau aku* tapi sekurangnya aku tak lah terkontang kanting lagi....


5 September 2011..aku akan mula praktikal dekat Utusan...aku harap semua nya berjalan dengan lancar..neves memang lah neves..1st time nak kerja sebagai wartawan yang sebenar...sebelum ni cari berita sekitar UiTM Shah Alam jer...lepas ni, kena jalan jauh lah sikit nak cari berita.....:))

p/s:-Semoga Segala Berjalan Dengan Lancar Seperti Yang Diharapkan....AMIN...

1 comment:

  1. wah dapt keje kt utusan..lepas nie nak buat segmen khas pe kt utusan?haha

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.