Followers

Sunday, August 7, 2011

~ nak KAWAN dengan kita?? tapi dengan syarat...~

hye kengkawan...Assalamualaikum...mata nie tak mau pejam..ape masalah nye ntah..dah seharian tak tido..ibu dah bising kata nanti mata jadi mata panda..huhu..sebagai anak yang lebih lemak *manje* kononyer...aku pon tak tido...belek2 belog...terjah belog orang lain...ape yang jadi kat belog aku ntah lah..korang tgk lah sendiri..macam2 template dah  aku ubah..cantek tak jugak..hahaha..

ok...tgh BW tibe2 terjumpe entri nie..."SYARAT2 JIKA NAK BERKAWAN DGN AKU"...amboi2...sapa kau nak wat syarat gitu?? hebat sgt ke kau?? anak PM ke?? anak Sultan ke??

syarat pulak mmg banyak lah kan....nak yang sekepala lah (nak kembar melekat kat kepala??)..nak yang memahami perangai lah (orang lain je nak faham??dia??)..nak yang tak suka cakap2 belakang lah...lebih tepat lagi lau tak puas hati cakap depan2 lah wei!! apa barang cakap belakang2.....*tetibe terEMO plak...*

ermmm..pas aku baca, aku macam pelik, sapa kita yang nak tetap kan syarat macam tu? orang dah nak berkawan dengan kita pon dah dikira bersyukur sgt kan?? lau orang tak nak kawan dengan kita? lagi susah..kan kan kan???

semua orang tak sempurna..oleh itu, tak payah lah kita nak mencari kesempurnaan didalam berkawan tu...sebab tu kita selalu dgr KAWAN MAKAN KAWAN..sebab?? ade jugak kawan yang akan mengkhianati kita..ade jugak kawan yang akan kutuk2 dibelakang kita..so..tak payah lah nak tetap kan syarat  dalam berkawan nie...tak der guna pon....


motif aku letak gambar kat atas?? sebab kawan ada macam2 perangai...jadi bermacam2 perangai kawan  yang kita jumpe maka berkaler2 lah hidup kita nie.....tak payah lah nak pilih kawan yang kaler kuning jer...bih kawan yang kaler merah tu, sape nak pilih?? kan?? *ayat orang tak tido seharian*..

iera:- selalu dengar EX-BF/GF, tapi tak penah dgr EX-FRENS...sebab sekali dah berkawan..selama2nya tetap kawan...

7 comments:

  1. nice entry :) tk prnh dgr ex-frens cuz skali kwn, slmnya ttp kwn . best! :)

    ReplyDelete
  2. salam kepada semua ....

    singgah lah pulak blog saya

    http://generationbloggermalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. huhuhu yup.. like2.. jum singgah ye... greenonepice.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kalau berkawan ..tak baik kan kutuk belakang2 ..~
    =(

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.