Followers

Friday, August 12, 2011

~ kekasih merajuk?? TIPS !!! ~

DR LOVE kembali!!!! tips yang ingin dikongsikan sebelum bersahur..sebelum dengar ibu ke dapur memasak nasik..yeah!!! tak sabar nak makan nasi 2 pinggan..yyuuuhhuuu....

tips- tips nye adalah.....

  • pujuk
biasa lah...lau dah ade orang merajuk kan?? mesti lah kene pujuk..tapi pujuk, biar lah berpada- pada...jangan lah terlebih pujuk sampai ke tahap melampau..anda faham kan maksud saya??

pada aku, kalau aku nak pujuk orang, aku akan pujuk tiga kali jer..lebih dari tiga..harap maaf..tiada lagi pujukan untuk kamu....dalam hati ..*ko ingat keje aku nak pujuk ko jer???*..hahaha

  • bagi masa
bagi lah si dia dan diri sendiri masa untuk memulihkan keadaan diri masing- masing..maklumlah tengah marah kan..macam- macam benda nak cakap..sumpah seranah semua keluar...

takpe takpe..aku faham..sebab aku pun macam tu..hahaha..

  • lantak kan dia!!
kijam nye aku nie...huhu...ni kalau dah tahap kritikal..dah pujuk pon tak mau jugak..lantak kan die!! amboi...ingat die sorang jer ade ego?? kita ni tak de ego lah?? tak kisah lah kalau nak ber'ego' pon..tapi jangan lah tinggi- tinggi sgt..sebab aku nie gayat...lalalalala.....

tapi!! tips ini hanya pendapat dari aku...kalau anda ade pendapat yang lain..kongsikan yer...jangan kedekut!!! babab nanti...

iera:- seorang yang sensitip dan kuat merajuk...FAKTA!!!

pujuk lah...pujuk lah..
dah wat muka sedih nie...:(

4 comments:

  1. patut la kadang2 tengok hang masham jee. merajuk la tu ekk. hekhek ;p

    ReplyDelete
  2. buat tak faham... esok2 call balik ajak kuar... settle.. hehehe

    ReplyDelete
  3. pujuk is the best way.

    minta maaf dan puji2..

    ReplyDelete
  4. @kinn...hahah..masham tu sebab tak dapat makan kenyang2....

    @rudy...hahaha...boleh gak tu...

    @sha....pujuk!!! mmg best...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.