Followers

Saturday, December 17, 2011

~ nama aku di Utusan Malaysia ~

hari sabtu..stori pon dah selamat buat..tunggu editor nak check jer...aku pon pilih port baeeeekkkk punya...duduk tempat yang agak2 boss tak leh nampak..hahaha....bajet kecik lah...lau aku nyorok pon kompom2 boss nampak kan?? diam!!! jangan gelak.....

hari itu ada salah seorang blogger tanya aku, ada ke nama aku keluar Utusan Malaysia...atau lebih spesifik nya...byline....

so khas untuk Sya MyHeart dan blogger yang rakin blogwalking kat blog picisan ni...ni lah..byline aku di Utusan Malaysia..tak banyak pon...cukup la bagi pencapaian seorang budak praktikal...*ayat pasrah sgt tau!!*

 iyer...itu lah nama saya...MAHIRAH ZAKARIA....*bukan men lagi...siap beso kan pix..*..huhu

p/s:- terima kasih kepada senior2 yang tak jemu-jemu membantu budak praktikal ni :))
lurve uoollsss.....:))

4 comments:

Komen anda dihargai.