Followers

Saturday, December 31, 2011

~ aku minta maaf ~

Tinggal lagi beberapa hari aku akan tamat kan praktikal di Utusan Malaysia..tak dinafikan banyak sangat kenangan aku di sini.tak kira manis ke pahit...semua nyer akan jadi memori untuk aku...

Untuk kakak2 dan abang2 aku yg berada di Utusan..terima kasih yang tak terhingga buat anda semua..kerana banyak tolong adek mu ini tanpa rasa jemu..terima kasih untuk segala nasihat yang telah kalian berikan pada ku...

Iera nak amek kesempatan untuk mohon maaf jika selama 4 bulan iera praktikal,iera de sakit kan hati kalian,buat kalian terasa hati,atau apa2 saja yang mengganggu hidup kalian..iera mintak maaf..

Halal kan segala makan minum iera yang penah kalian belanja..yelah..buka praktikal xde gaji..so kalian banyak belanja iera..tak mampu iera nak balas jasa kalian..

Buat kak DIANA a.k.a kak DD..iera syg sgt2 kat akak..akak byk tolong iera kat sini..akak banyak luang kan masa untuk kita..akak sanggup antar makanan kat opis walaupun time tu akak off day..tq so much kak..Tuhan aje yang dpt balas budi baik akak..

Buat kak MAIRAH a.k.a kak MAI..iera syg juga kat akak..akak byk wat iera hepi..akak selalu wat iera gelak..akak byk tolong iera..iera xtau nak balas cam ne budi baik akak tu..semoga akak hepi selalu..

Buat abg ASRON..tq sebab byk tolong iera..sejak 1st day iera praktikal,byk sgt nasihat yg abg berikan..iera mtk maaf setelah apa yg berlaku..iera akan sentiasa doa kan kebahagiaan rumah tangga abg..semoga ianya berkekal sehingga akhir hayat..

Buat abg TERMIZI..iera cuma nak cakap..iera tak perlukan Anugerah Perosak Rumah Tangga Orang tu..lau iera nak buat,sejak dulu lagi iera dah buat..bukan sekarang..bersikaplah lebih matang supaya orang akan lebih hormat kita...

Buat isteri2 staff yang penah 'tegur' iera..iera mintak maaf..iera tak de niat nak buat akak2 marah..tapi ape yang telah berlaku,iera akan jadikan sebagai pengajaran untuk iera pada masa akan datang..

P/s:- entri luahan perasaan sebelum abis praktikal akan ditambah lagi :))

Tq sudi baca :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

  1. Saya maafkan :D ada rezeki blanja tutti lg.

    ReplyDelete
  2. @Anonymous

    Terima kasih :)) nikmati tutti utk pertama kalinya bersama kalian,1 pengalaman yg menarik..tq Abg Azrin :))

    ReplyDelete
  3. welcome...yg baik jadikan ilmu yg buruk jdikan pengajaran insyallah iera ada future yg cerah..selamat maju jaya....ORGA

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.