Followers

Saturday, December 31, 2011

~ aku minta maaf 2 ~

Sebagai perempuan...aku xterlepas daripada perasaan emosi yang melampau..dan itulah perkara yg sukar utk aku elak..aku sgt kuat merajuk dan tarik muka..

Oleh itu,iera nak minta maaf jika ade yang berkecil hati dengan sikap iera tu..tapi,tidak bermakna bila iera senyap dan gelak tawa,kalian boleh buat sesuka hati dan menuduh iera yang bukan2..

Bila aku senyap,aku dikata bukan2..tapi bila aku marah dan meninggi suara,ada yang kata aku perempuan bertudung..tapi tak de adap..abis tu,perempuan yang bertudung tak de perasaan ker?? Xleh marah2??..

Kadang2 aku sendiri heran..kenapa orang zaman sekarang ni suka 'gunakan' tudung sebagai bahan utama jika ada benda yang tak puas hati..

Ayat yang aku takkan lupa sampai bila2 :-
- iera ni name jer pakai tudung..tapi tak hormat orang..baik tak payah pakai tudung dan tutup aurat kalau tak de adap..

Kalau betol perangai aku yang teruk..tegur tentang perangai aku jer..aku akan terima dengan hati yang terbuka..tapi jangan kaitkan dengan pemakaian tudung..sebab org berkata demikian kepada ku juga seorang perempuan yang pakai tudung..apa perasaan anda jika benda yang sama ditujukan kepada awak..awak terimakah??atau awak akan jadi lebih meroyan?? Iera kurang pasti...

Buat sape2 yang baca entri di blog picisan ini,iera minta maaf lagi sekali..ini blog peribadi iera dan iera berhak berkongsi apa saja yang iera rasa perlu kepada pembaca..kepada sesiapa yang meluat,boleh terus baca blog blogger lain..abai kan sepankebob.blogspot.com ini...

P/s:- semakin lega selepas luahkan di sini :))
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.