Followers

Friday, December 9, 2011

~Pesta Nanas @ KL Tower ~

hari ini hari jumaat...huhu..tu bukan lawak...cuma aku nak ingat kan diri aku bahawa hari ini hari jumaat dan esok hari sabtu bersamaan hari aku off...*berapa banyak hari daaaaaaa*...

hari nie, asaimen aku agak seronot lah...:))
selain dapat makan..walaupun tu perkara biasa bile g asaimen, tapi hari ni aku seronot sebab asaimen aku pasal nanas...nanas ke nenas?? ermmm....sama jer kot..kan??

bila dah kata pesta NANAS...kompom2 lah nanas berlambak-lambak kat Menara KL tu...
pagi-pagi jer reporter dah dihidangkan dengan air nanas...aku yang memang pantang nampak makanan ni apa lagi....terus terkammmmmmm.....*terserlah kerakusan*..hahaha...

comel kan?? dah la comel...sedap plak tu...tapi memang tak leh buat apa lah..aku lau bab makan..semua benda sedap..lalala....

dan yang paling spesel kat pesta ni..aku jumpa kekasih baru...hahaha...jangan jeles wahai kekasih lama ku..kekasih gelapku...sedap aku telah ketemu kekasih yang baru.....:p

Mr. Nanas ni sangat ensem dan cute kan?? dah lah pandai cakap...hahaha...cubit nanti baru tau...

p/s:- pas ni nak jumpe buah buahan lain plak :p
entri pendek sebab skg tgh rehat...para lelaki g semayang jumaat....so aku nak update sebanyak entri yg boleh....MAMPU?? :))

6 comments:

  1. wah, best Ira jadi reporter.. =)

    dah ada byline belum? =)

    ReplyDelete
  2. @sha my heart

    dah..tapi tak byk sgt sya...kurang hebat...sedang berusaha untuk jd lebih hebat..insyaAllah...hehehe

    ReplyDelete
  3. hu3 yg mr.nanas tu kawan kutooo, kawan satu tempat kejer... rasa da ada blog cintaakba.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. @kutoOobambOo / ericoanaci

    iyer ker?? nak kenal la dgn mr.Nanas ni...die comey..huhu

    ReplyDelete
  5. assalam.hai nak tanya sikit tentang praktikal di utusan malaysia.
    susah tak praktikal dekat sana?

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.