Followers

Tuesday, June 26, 2012

Di Pantai Chenang Bersama Bodyguard

Assalamualaikum....hampir dua bulan aku keje kat KL POS ni...perasaan?? seronok sangat...sebab utama , sebab aku memang suka + minat dengan keje aku sekarang nie...sebab yang kedua, sebab aku sorang je pompuan kat opis ni..so korang dapat agak tak betapa hepi nye aku?? dikelilingi jejaka-jejaka yang comey+gagah+tampan lagi baik....hehehe....tu lah yang aku rasa...rasa selamat..hikhik...sweet kan?? *uuwwweeekk*

memandangkan boss aku baik (bodek sikit)...dia pon lepas kan staff nya pergi Langkawi....wat pe lagi..bercuti lah babe...huhuhuhu...best kan boss aku?? korang haddooo?? mana nak dapat boss cane wei?? pergi langkawi di tanggung halal....bawak duit shopping jer...mampu?? cecececehhh....jeles lettew..:p

korang nampak kan aku macam bodek boss aku over sangat?? tapi tu lah kenyataan nya..bukan bodek wei..tapi serius die mmg baik...addeeehhh...puji lagi...:))

memandangkan ni 1st tyme aku ke Langkawi, so aku jakun sikit lah....bukan men excited lagi nak pegi sana...huhu....aku pegi dengan bodyguard...so kalian jangan risau tentang keselamatan aku yer...ngeh ngeh ngeh....

tadaa....ni lah bodyguard2 aku..hahaha..
tamak kan?? tapi aku tak kedekut nak share kat korg nama mereka...
nama je tau..lebey2 tak leh..:p
belakang dari kiri Iz, yang pegang kamera Alif,  pakai cap ungu Zack,
pakai spek itam (konon ensem) Romy dan mata sepet tu Epul.

kat Kuala Perlis...tunggu feri yang tak tiba-tiba..
muka penat+selekeh...
jgn tengok lama2..hahaha..
ada gaya puan besar tak?? yelah..bodyguard ramai..:p

ape yang best kat Langkawi?? memandangkan aku pon baru jer datang, so aku ikot je mana boss aku ajak...malam last kami kat sana, boss sewa kete sumbat staff-staff die sebab nak bawak pergi Pantai Chenang...aku lah yang paling beriya sekali..hahaha..tak sempat boss nak pelawa, aku dah cakap nak ikot..*tak malu minah ni*...biarlah..boss aku kot...hahaha.....

wwowwwooowwwooo....untuk yang keberapa kali nya, aku makin jakun....keindahan pantai di waktu malam...ditemani plak dengan bodyguard yang gagah, makin lah best...so malas nak bebel banyak- banyak..layan pix kat bawah kay....:))

Seiring Sejalan..
dah macam kembar tujuh dah..hahahaha

aku pon tak tau gaya ape kami nak buat ni..
:))

kami seperti adek beradik :))

tq boss sebab amek pix kami..
boss memang best...!!!
*puji lagik*

renung langit...
KLangit..hehehe...

Add caption

meriah uollsss...:))

hey Romy...tunjuk pantai lah..bukan langit..:p

Zack muka tak puas ati jer..
hahaha....
p/s:- nak wat entri gelagat KLPOS Crew naik Langkawi Cable Car plak..pucat muka sorang- sorang..:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.