Followers

Thursday, June 28, 2012

Apa Hubungan MZ Dengan KJ??

Selamat malam...iyer..malam sebab tyme aku hup-date blog picisan aku ni, dah pukul 11 malam dan aku masih di opis...rajin kan aku?? boleh dapat Anugerah Pekerja Cemerlang kan?? hahaha....*perasan* :p

tengok tajuk entri..perrggghhh...tak nak kalah ni..orang ber-skandal MZ nak jugak...KJ?? sape KJ?? cissss...berani korang tak kenal siapa KJ?? yang pasti bukan Kelana Jaya dan jauh sekali Kajang....KJ yang dimaksudkan ialah YB Khairy Jamaluddin.....

nak tahu pasal YB KJ ni?? ngeh ngeh ngeh...aku dah amek pasal YB kat Facebook KJ....
  • I am a Malaysian Member of Parliament representing the Rembau constituency in Negeri Sembilan. 
  • I am also Leader of UMNO Youth and the Chairman of Barisan Nasional Youth. 
  • Prior to entering politics, I worked as a journalist, policy aide and investment banker.
  • I was educated at the Universities of Oxford and London.
  • The World Economic Forum in Davos selected me as a Young Global Leader in 2005 and I was made an Asia 21 Fellow by the Asia Society in 2006. I was also elected as Visiting Fellow at the Oxford Centre for Islamic Studies in 2002.
  • Currently, I also serve as an airborne paratrooper in the Malaysian Territorial Army.
  • I am married to Nori Abdullah and we have two sons, Jibreil "Cougar" Ali and Timor "Puma" Abdullah

ramai wanita kat luar sana minat kat KJ...betol ker?? ke aku je yang berperasaan begitu?? sebab aku sangat meminati beliau....kerana???
  • sebab beliau sangat ensem....beliau sangat tinggi..dan yang penting beliau sangat wangi...huhuhu...*macam iklan tak??*
  • beliau sangat petah berkata- kata...yang penting bukan omongan kosong tau...beliau bercakap berdasarkan fakta bukan auta...
  • beliau sangat bertanggungjawab...kalau tak, tak kan lah Pemuda Umno Malaysia boleh berjaya di bawah kepimpinan beliau..kan??
  • beliau sangat disenangi oleh belia-belia...bukti?? aku ade cover event yang melibatkan belia dan beliau, bila tanya je reaksi belia pasal beliau, majoriti semua bagi pandangan yang positif....so, bagus lah kan?? :))
so, memandangkan ramai wanita yang minat kat KJ ni...aku dengan bangga dan kembang idung nyer nak kongsi pic's KJ dengan kalian..hehehe....baik kan aku?? kongsi dengan korang semua...huhu...

hahaha..jeles tak?? tak??
ok..*malu*..hehehe
yang pasti aku rasa mcm nak pengsan bila jumpe KJ...hehehe...

bukti yang beliau disenangi oleh belia...
:))

KJ best...!!!!

sesi meng-interview KJ...
sangat sempoi....:))

beliau sangat sporting dan sempoi...
no wonder lah ramai orang senang dengan kepimpinan beliau...
:))


1 comment:

  1. ahli politik yang yang sempoi sangat mudah disenangi oleh orang lain..go KJ! :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.