Followers

Sunday, June 3, 2012

Aku Sayang Keje Aku Sekarang

yuhhhuuuu.....setelah sekian lama tak hup-date belog picisan ni...sekarang ni baru ade masa...tu pon setelah berabad aku tak meng-hup-date...hahahaha...gaya cakap macam bz sangat kan?? tak lah bz sangat, cuma sifat kemalasan ni melebihi sifat rajin...maka faham-faham je lah..huhu...

korang dah baca kan entri aku pasal KL POS?? ermm...secara rasminya sekarang aku dah keje dekat KL POS ni..sebagai ape?? sebagai wartawan merangkap editor..huhuhu..iyer ker jawatan aku tu?? betol lah kot...kalau salah..maaf kan saya boss...hehehe...

so, aku nak berkongsi dengan korang pengalaman pertama aku bila artikel yang aku tulis, terpampang dengan bangga nyer dekat skrin laptop...hahaha...berguling- guling macam tenggiling aku tyme tengok artikel aku kuwa kat skrin...satu rumah aku guling...mau bersih lah rumah aku tu..hahaha....


ni lah tajuk artikel pertama aku...dan bila artikel ni keluar, ade lah yang bagi komen, suruh aku jangan tulis bende berkaitan politik ni..sebab bahaya...*katanya*...dan *katanya* lagi, pihak pembangkang akan mencari wartawan yang memburuk-buruk kan mereka....

di sini aku nak bagitau, aku hanya menjalankan tugas...iyer..sebagai seorang wartawan, aku hanya melaporkan apa yang benar kepada pembaca...aku tak tulih men sedap mulut aku jer..sebab lau ikot mulut aku ni, memang berjuta-juta aku kene saman...kan???

kesimpulannya, ini adalah kerja aku..dan aku suka dan sayangkan kerja aku..sama ada dia *yang mengkritik* nak suka atau tidak, aku tiada hak nak paksa...:))

p/s:- lepas ni aku akan selalu tulis pasal POLITIK....jangan lupa singgah KL POS yer...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.