Followers

Tuesday, June 26, 2012

Di Langkawi Cable Car Bersama Bodyguard


Kesinambungan entri Bersama Bodyguard Di Pantai Chenang...aku masih nak kongsi dengan korang semua pasal aku dan bodyguard aku kat Langkawi...aku masih dengan keadaan yang jakun dan beriya terlebih...mungkin sebab 1st tyme aku ke sana...

selain Pantai Chenang, tarikan pelancongan di Langkawi ialah Kereta Kabel..atau nak nampak curlass sikit Langkawi Cable Car...hahaha...untuk pengetahuan aku ni gayat sikit tempat-tempat tinggi ni..so korang dapat bayang kan can ekau nak naik cable car ni kan?? sebelum naik aku siap berdoa sakan...mintak ampun kat ibu dan ayah..hahaha...

aku ingat aku bawak bodyguard tuk jaga aku, tapi hampeh...dorang pon takut gak baik cable car...darah tak sampai ke muka lah gaya nya...so, jom layan pic aku dan bodyguard- bodyguard aku kat sana...:))

ingat aku je jakun...dorang pon sama gak..
hahaha.....

ntah ape alip cakap ngan epul..
ape?? alip ni cute??
mmg pon..hahaha....

model perut...hahaha..
dorang lupe tahan napas lettew...:p

nampak tak betapa hepi nye aku??
:))

kami lagi...yang giler kamera...:))

aku hepi...:))



time kasih kerana menaja kami..
lain kali taja lah lagik..
:))

alip ni photographer...tapi bila kat langkawi, dia lupa kerja die..
die plak jadi model..;p

adeehhh...cane lah rupa naik cable car tu yer....

selamat berjuang Romy...
semoga selamat pergi dan pulang..
hahahahahaha..:))

ampun kan lah dosa aku..
:))

masing- masing cover jer..
dalam hati Tuhan aje yang tahu...

tangan di depa kan...tanda ketakutan yang amat sangat...
:p

yang tengah tu memang tengah takut..
so jangan tanya nape die buat muka...:p

baju ungu tu aku tak tau nape die jadi Menara Condong Teluk Intan
hahaha....

 Gambar Pasport :))

Mahirah

Romy

Epul
Apis

Iz

Alep
p/s: pas ni nak rajin hup-date belog ni....

2 comments:

  1. minah. ko desperado kah?! syiok giler kepit!

    ReplyDelete
  2. time kaseh sebab share gmbar saya yg hensem tuh
    -ALEP

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.