Followers

Monday, April 16, 2012

~ Sepankebob dan Patrik memang tak dapat dipisahkan ~

bagai isi dengan kuku..bagai aur dengan tebing..begitu jugalah Sepankebob dan Patrik..hehehe....kenapa aku suka Sepankebob?? sebab die kaler kuning..iyer...aku sangat suka kaler kuning yer...dengan itu aku berangan nak pakai baju kawen kaler kuning nanti..adehh..berangan lebey...ade calon ker??
* pengsan *...:))

tapi aku bukan nak cerita pasal Sepankebob Squarepants kat tv9 pukul 5 petang tu...:))...
aku nak cerita pasal kawan aku...yang aku tak pernah jumpa...aku kenal die sejak aku kat politeknik lagi...bila di tambah..di tolak...lebih kurang dekat lima tahun la aku kawan dengan die...lima tahun ker?? ker lebih?? ntah..aku pon tak pasti..yang pasti..aku kenal die sejak zaman myspace lagi...adehhh...tibe-tibe teringat, ape password myspace aku ek?? hahahaha.....

ape yer name Sepankebob aku tu?? adehhh..lupa plak...kawan dah lama..tapi nama tak ingat..tu lah akibat nyer kalau panggil dengan nama samaran..aku panggil die Sepankebob dan die panggil aku Patrik....hehehe...sweet kan??? *ok perasan....:p*

beli Hepi Meal...
akhirnya sempurna...
Sepankebob ade 8 ekor kesemuanya..
:))


Sepankebob & Patrik..
Mr.Crab pon ade...
yipppiii...
walaupun tak pernah jumpa...tapi aku selesa berkawan dengan die...terima kasih Sepankebob...sebab sudi berkawan dengan Patrik....terima kasih jugak sebab bagi pantun kat Patrik...huhu...

Dari poli sampai ke UiTM,
Patrik dan Sepankebob menjadi kawan, 
Walaupon chat, wassap atau BBM, 
Mahirah terpahat diingatan....

Pengat pisang dimakan bersama, 
Kuning kegemaran kamu, 
Walaupun kita tak pernah bersua, 
Bermesej denganmu ku tak jemu....

owhhh Sepankebob..anda sungguh cuuwwwiiittt..tau tak!!!! :))

p/s:- saya suka binatang...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.