Followers

Saturday, April 28, 2012

~ FREN 4EVER ~

Assalamualaikum...

sebelum aku ber-syahdu dengan entri kali ni, aku nak cakap tq kat CIK CLEOPATRA sebab bila aku blogwalking kat blog dia tadi, tros aku teringat entri yang aku nak buat..dah lama duk peram entri dalam kepala otak ni..pagi ni baru tringat nak buta...kritikal dah kelupaan aku ni..bukan makan semut banyak..tapi makan kerengga..hahaha....

buat PUAN NURULHIDAYAH..alhamdulillah..sebab selamat sampai ke London...dan alhamdulillah sebab kembali ke pangkuan suami tercinta...aku tak dapat nak bayangkan keadaan kau tanpa suami tercinta disisi saat anak pertamamu lahir...tapi alhamdulillah..aku tau kau memang sorang wanita yang tabah+kuat...kau telah buktikannya...

sahabatku...NurulHidayah terpaksa berjauhan dengan suaminya ketika beliau sedang sarat mengandung dan menunggu anak sulungnya di lahirkan....suami ke London atas tuntutan kerja...tapi sekarang tidak lagi..mereka telah bersama...aku sangat hepi untuk kamu sahabatku...(airmata bergenang).*airmata aku ni murah benooo lahhh*

sebelum Dayah berangkat ke London, aku+rakan-rakan yang lain pon plan lah jumpa kat Mid Valley..best wooo....bukan senang dapat kumpul macam tu...so tak nak bebel banyak-banyak...layan pic kat bawah k...


masa zaman muda mudi..
hahaha...kenangan...
posing sebelum buat presentation

dari kiri:- elok, ika, dayah, aku, azwa dan enul...
asal aku macam tinggi sangat??
hahaha...:p

tq elok sebab pilih kek yg sedap nie...
:))

gaya seorang ibu..
adehhh...aku pon nak jugak...
lalalala....

tq kat hubby dayah :))

Dayah pon da selamat sampai kat London....dan die ada gak anta pix Nawfal dekat aku...seronot dapat tengok anak die yang semakin membulat tu...yelahhhh...nak tunggu anak sendiri ntah bila-bila...so tengok anak orang pon ok la kan...huhuhu.....

semoga persahabatan kita akan kekal selamanya...amin....AKU SAYANG KALIAN SEMUA...:))


p/s:- Dayah kata peha Nawfal tembam sebab aku bagi lemak peha aku....ishhh....cane ibu Nawfal leh tau ni??? :p

1 comment:

Komen anda dihargai.